Hanna.Svensson

Alla inlägg under maj 2014

Av Hanna - 31 maj 2014 12:50

Vad jag ska göra idag:

Ska om en liten stund åka på flottarännet! 

Ikväll kl 18.30 ska jag och två kompisar äta på nakanthai ( FÖRFES, haha inte riktigt men vi kan låssas :P )! Och efter det så ska vi på crusning   


Det vart ett kort inlägg men bilder ksk kommer sen :D

   

Av Hanna - 30 maj 2014 09:56

Varför jag inte har bloggat på nån dag är dels för att jag inte vart hemma från i onsdags efter skolan! 


Onsdags: Jag, Matilda, Robert, Stiina och Viktor gick på sibylla efter skolan oc åt middag. Sen gick jag, Matilda, Robert och Viktor hem till Matilda. Senare kom Stina! Vi gjorde lite olika saker!  Sen åkte vi på lideloch onsum för att köpa drika, och fr att möta upp Mint och Frida på Cirkusen vi skulle gå på. Där väntade vi också på Gry! Efter cirkusen köpte jag, Stiina och Gry tsm en ballong som vi skulle ge till Tova, för vi fick 8 gratisbiljetter till cirkusen av henne och hennes mamma!!! 

Jag, Stiina och Gry åkte och köpte godis och chips för att vi  sov sedan över hos Tova!!!! 


Torsdag: Jag var som sagt då hos Tova  med Gry och Stiina! 

Vi åt frukost, hoppade studsmatta, spelade badminton, var med Tovas kusin, lyssnade på musik, åt middag, spelade kungen. Jag tror vi  var ute hela tiden vi va mä varan den dan! 


Fredag: Och vad ska jag då gra idag? 

Jag ska ta bussen om 65 min till stan för att träffa Stiina. Vi ska gå på marknaden och åka karuseller :D Och annat kul!!!!! Bilder ksk kommer ikvälle eller imorgon om jag tar några!!!!

     

Av Hanna - 26 maj 2014 20:36

Jag sitter och pluggar NO jag har NO prov imorgon, om atomfysik    Jag gillar inte att plugga.....!!

Men ändå så väljer jag att efter skolan imorgon gå till bilskolan och plugga!!! Fast man får ju se det så, om man klarar det och får körkortet så får jag köra epa sedan   ! Det är ju då lite roligare då man vet att man kan få något roligt utav att man klarar det! Jag är så sugen på att baka kolakakor så att jag kan käka nu och att ta med mig imorgon till bilskolan men jag känner att jag måste plugga, jag tog bara en liten paus nu för att det skulle bli något bloggat idag med!! Inte det mest intressanta inlägget men det är alltid något, HAHA!

   

Av Hanna - 24 maj 2014 19:39

Jag gillar inte det här vädret. Det regnar, åskar och blixtrar :´(

   

BILD FRÅN  GOOGLE!




Av Hanna - 24 maj 2014 10:40

Det är vi mot världen. Inget ska få skilja oss åt, inte ens döden!   

  

Av Hanna - 23 maj 2014 21:20

Det är så sjukt varm. Jag sitter med min bikginitopp och ett par shorts och håller på "dö" av värme! Jag tror jag måste gå ut dit det är svalare än inne!!!! Varför så varmt, just inne?!

" gammla bilder "


   


Av Hanna - 23 maj 2014 15:59

Hej. 

Idag har jag inte gjort så mkt mer än varit på skolan. Men ute håller man på att dö. Det är så himmla varmt!!! Men det är ju endå rätt skönt!

Ikväll ska jag inte göra något tror jag! Jag skulle varit med en kompis men hon skulle på spa med en annan kompis, så jag vet inte vad jag ska göra! Ska ksk om en timme typ åka på affären och köpa massa gott för sen är jag och min bror hemma själva!!!  Sen imorgon så vet jag inte vad som händer ska iallafall på kvällen vara barnvakt    Om det är fint väder imorgon ska jag fråga mina föräldrar om jag får hoppa i sjön i stugan och bada för första gången i år! Hoppas!!!!!!!!  


Nu ska jag typ fortsätta med att lyssna på musik och städa och sen ska jag ksk sola om jag har tid och ork, HAHA!!!


Asså det känns som att mina inlägg blir väldigt tråkiga men det fr ni leva med om ni inte vill ge mig förslag på saker att skriva  om!!!

   

Av Hanna - 21 maj 2014 16:37

Nu tänkte jag svara på frågorna från frågestunden!!


Vad kommer du göra i sommar? c:

- Jag kommer inte göra något specielt! Förhoppningsvis vara ute sent på kvällarna med dom bästa kompisarna! Och ha allmänt skoj!! 

 

Vad skulle du göra om du visste att jorden gick under imorgon?

- Hmmm..., Det var en rätt svår fråga om du frågar mig! JAg vet faktist inte! Jag hade kanske vare med familj och släkt!!

 

Vilket är ditt drömjobb och varför?

- Mitt drömjobb är nog att ha en egen affär med skor, kläder, smink och hårprodukter! Varför jag vill det är för att det verkar kul! 'Och för att jag gillar skor, smink, kläder och hår!

 

Om du fick leva om en dag, vilken dag skulle du välja?

- Jag skulle välja den gången då jag och min bästa kompis träffade varan i birsta! Varför jag skulle göra det är för att det var så himmla kul, och det var så längesedan jag träffade henne nu!

 

Vilket misstag önskar du mest att du inte gjort?

- Jag vet inte om jag direkt har gjort något sånt misstag! Så jag vet inte!



Där har ni då fått svaren på era frågor! <3


 

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards