Hanna.Svensson

Alla inlägg under april 2015

Av Hanna - 29 april 2015 13:00

Tja!
Idag har det vart en meningslös skoldag.....
När jag kommer till skolan kommer dom på att dom skulle sagt igår att jag kunde få vara ledig! Men då när jag väl ändå är här gick jag och läraren och lånade en bok som jag fick sitta och läsa fram till lunch och sen sluta!
Så jag har vart ledig sedan kl 11 :)
Men jag sitter väll här och väntar på folk som kanske snart har rast!
Sen får vi se om jag hittar nån som vill ses ikväll :)

Hej

Av Hanna - 27 april 2015 20:18

Tja! Idag har jag varit på skolan. Och efter skolan gick jag och en kompis ner på stan och sen hem till hon :)

Imorgon ska jag ha det näst sista provet på nationella i engelska! Jag har haft läsförståelsen och uppsatsen! Imorgon har jag hörförsråelsen och sen har jag kvar det muntliga :)
Sen nästa vecka börjar matte nationella :)
Å sen är det över med nationella prov (Y)

Nu ska jag plocka lite på mitt rum och sen lyssna på massa musik tills jag ska sova ksk :)
Vi höres tills nästa gång :)

Av Hanna - 21 april 2015 19:44

Känns som det var ett tag sen jag bloggade nu, Sorry!!

Så tänkte skriva ite vad som hänt :''')

 

I Lördags kväll var jag med ett par kompisar och så...! Nästan hela kvällen var bra ändå. Jag och två tjejkompisar gick senare på kvällen och bowlade. Vilket var riktigt kul, även fast att jag förlorade XD ! Men det är alltid kul att göra något med sina kompisar. 

 

Vad gjorde jag i söndags? Jag minns inte, HAha :''') 

 

Igår höll jag på lite med ved och sen inte så mkt.

 

Idag efter skolan så gick jag på stan och lämnade nått CV! 

Och sen var jag mest i parken och chillade i sole och åt glass. Riktigt skönt väder har det varit :D

Av Hanna - 15 april 2015 18:03

Ett  par kompisar  har ställt frågor som jag tänkte svara på :) 



Något du verkligen vill ha?
-En system kamera och en macbook dator.


Någo serie du följer?

-Nej, inte just nu. 

 

Bloggar du läser?
-Epicfaiil.se , Nouw.com/kammis , Nouw.com/theaamickelsson

 

Varför började du blogga?
-Det började med ajagoch en kompis startade en blogg och jag äste andras bloggar. Och jag tyckte det var kul, var nog därför. 


Är du kär?

-Kanske de kanske <3. 


Dina bästa vänner?

- Stina, Fiia, Gry och Tova!

Nån du skulle vilja bli vän med?
-Jag skulle vilja lära känna en jag har pratat med ett tag nu lite mera.

 

Dröm hårfärg?
- Jag har ju haft ett par hårfärger redan. Och den jag absolut ville ha var ju rosa och det har jag nyss haf så..!

 

Fiia frågar vad jag tycker om henne.

-Du är min bästa kompis, du är som min syser och jag älska dig grymt mycket. Du är min lilla knäppis <3

 

Sminkar du dig varje dag?
-Nej det gör jag inte längre, gjorde det jämt förut :''')

 

Vad gör dig glad?

-Det är mycket det men bland annat mina vänner och familj.

 

Hur skulle du beskriva dig själv?

-Snäll och omtänksam kanske! (iallafallmot dom som behandlar mig bra).

 

Något ställe du vill besöka och varför?
-Jag vill besöka U.S.A och Stockholm. Och om jag åker dit vill jag shoppa, och i stocholm vill jag också träffa kända youtubers! 

 

Har du något mål med gymnasiet?

Ja, och det är att komma in på Handels. 

 

Dröm jobb?

-Alltså om jag tänker vad jag vill göra eter gymnasiet är det väll starta eget eller jobba i nå affär.

 

Dröm hus?

-Jag vet faktiskt inte!

 

Vill du ha djur? vilka?

-Jag skule vilja ha en häst!

 

Vad ska du göra i sommar?

-Sola,bada och självlart ha galna sommar dagar/nätter med mina fiina vänner. Och sen så hoppas jag att jag har ett sommarjobb.

 

 

 

 

 


 

Av Hanna - 14 april 2015 22:00

Tja :)
Jag har typ suttit hela kvällen och gjort ett CV  så har ine kunnat bloggat, SORRY!!

Jag och mina två kompisar, Stina  och Gry var i parken på stan idag eter skolan . Och där skulle vi mata nå fåglar. Men självklart skulle det vara nå "arga" jävla fåglar där. det var seriöst as läskit!! Dom typ följde eter oss.  Det var inte kul alls! Vi fick typ springa som nå fån ifrån dom! !  Haha :''')

Men nu har jag ingen mer insperation till deta inläggg :''') För jag sitter och skypar idag igen så.. ;P  

Hej då <3

Av Hanna - 13 april 2015 22:29

Av Hanna - 13 april 2015 21:26

Hej!

Idag var det första dagen eter posklovet.

Efter skolan satt  jag typ forever alone på stan tills jag kom på att jag skulle vara med stina :'''))

Vi skulle cyckla så vi gjorde det trots blåsten, haha :''''))

Vi cyklade och träffade Benjamin :) Och vi tog en sväng med Epan jag, stina och Benjamin!!


Och nu sitter jag här och skypar med han    

Så dagen har varit  riktigt bra  :) (Y)

   

Av Hanna - 12 april 2015 13:07

Idag skulle farmor  ha fyllt  år. 

Jag saknar dig jätte mycket. 

Älskar dig världens bästa farmor. 

 

 

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards