Hanna.Svensson

Alla inlägg under november 2014

Av Hanna - 28 november 2014 14:34

Hej! I detta inlägg tänkte jag berätta lite villka mina bästa vänner är! För nån av er ksk tycker att alla kan väll inte vara bäst, jag brukar typ kunna på snap skriva att "är med bäst" eller "det bästa jag vet är att vara med bästa"!!

Jag har inte direkt någon av dessa personer som jag bara kan säga bästa vän till! Utan vi är ett litet gäng! Och hela det Gnaget är bara bäst, jag älskar dom allihopa! Dom är så fina! Det är så skönt att jag får kalla dom mina egna kompisar!
Ni ska iallafall veta att ni 4 betyder mkt för mig! Även om vi alla brukar bråka med varandra så löser det sig förr eller senare!

Älskar er <3

Av Hanna - 26 november 2014 21:31

Idag på min skola har det varit en "mässa"! Det har alltså vart olika skolar som vart där och man har kollat olika program. Alltså gymnasieprogram. Vi ska ju som sagt välja vad vi vill få för program/linje 1 februari. Och då var jag också på den mässan eftersom att jag går IM och det är ju för att plugga upp betygen.

Man får ju också veta lite extra om två stycken program och då valde jag att veta lite mer om vård programmet och estetik och media programmet.
Jag tycker att estetik och media låter kul, för jag gillar att fota och så men vad jag förstod så blir man inte så mkt utav det! Utan man ska gå högskola, och jag vill gå ett program som är yrkesförberedande. Och vård låter som ett bra program och så men jag vill inte riktigt gå det programmet.

Jag vet vad jag vill gå. Och det jag vill gå är handel.
Nu kanske ni undrar vrf jag inte då besökte det programmet idag, men det har sin lilla enkla förklaring och det är att då jag gick i 9:an så var jag oxå på den här mässan och då besökte jag programmet och jag var på öppet hus och kollade programmet och jag var oxå på studiebesök på programmet! Så jag tycker alltså att jag redan har fått all den information som jag behöver för att veta att jag vill gå just handel. Och vad jag vill göra efter att jag har gått handel är att skaffa en webbshop (affär på nätet) där jag ska sälja bland annat kläder!

Nu har ni fått höra mina tankar och så kring hur jag tänker välja program! Ni som också ska välja LYCKA TILL :)

Av Hanna - 25 november 2014 09:28

Hej! Jag sitter utanför lektionssalen! Jag börjar strax, men jag kände för att uppdatera lite ändå!
Jag hade nyss matte (lektionen jag hade nyss) och då gjorde jag en diagnos och läraren tyckte att det gick så bra så att jag kunde ta provet nästa lektion!!
Efter att jag har haft prov har jag engelska! Jag vet inte vad jag ska göra där..! Efter det har jag iallafall lunch, å jag är rätt hungrig.....! Men aja efter det har jag en till matte lektion och sen
Slutar jag!!! Så mitt chema idag är matte matte engelska lunch matte, haha kul dag!!!
Hur ser eran dag ut? Kommentera så får jag ta del av den :)

Av Hanna - 22 november 2014 15:00

Ni måste ju kolla moa´s blogg!  http://epicfaiil.se/

Hon har laggt upp em video och ett inlägg om hennes webbshopp.    

   

Av Hanna - 21 november 2014 16:25

Hej! Idag har jag varit ledig! Så igår kväll tänkte jag att jag skulle ta en riktigt lång och härlig sovmorgon! Det vart nästan så...!!
Jag vaknade innan min bror skulle gå till bussen pågrundutav att mamma var tvungen att tjata på min bror att han skulle kliva upp ur sängen och sen gå ut med hundarna! Så jag vaknade utav det! Sen när dom hade åkt la jag mig i sängen och kollade lite youtube och sen somnade jag igen, vaknade vid 9 och somnade igen tills jag vaknade och kollade på klockan och insåg att jgvsovit till kvart i 2!!
Sen klev jag upp åt frukost mesans jag kollade lite mer på youtube och sen började jag plugga lite på moppe/EPA kortet!!!
Och nu ska jag snart hoppa in i durshen och sen fixa mig och äta middag och så för att senare gå på g.u.d där det är kyrkspa ikväll (Y)

Och jag ser att Matilda har taggat mig i en till tag på hennes blogg, men den tänker jag inte göra då jag nyss gjort en!!!!!

Av Hanna - 20 november 2014 22:27

Hej!

Min vän Matilda gjorde en tag på hennes blogg och då tyckte hon ju att jag också skulle ta och göra den tagen -.- Men så vi sätter igång med det direkt! (Det är massa fråger!)


1. Vad har du på dig?  
Just nu har jag på mig mina rosa pyamasbyxor och en rosa t-shirt som det stå gårń på.
 
2. Någonsin varit kär? 
Nej!
 
3: Någonsin haft ett jobbigt break up? 
Läs förra frågan -.-
 
4: Hur lång är du? 
senast jag mätte mig var jag 170,1  men det var ett tag sen jag mätte mig nu!
 
5: Hur mycket väger du? 
Jag vet inte riktig!
 
6: Några tatueringar? 
Jag har inga tatueringar än men kanske skaffar i framtiden!
 
7: Några piercingar? 
Nej, för jag tycker inte hål i öronen räcknas som percing.
 
8: Favoritserie? 
Faking it!
 
9: Favoritprogram? 
Bonde söker fru, teen mom och svenska hollywood fruar. 
 
10: Favoritband? 
The fooo och det vet du
 
11: Någonting du saknar? 
Min farmor.
 
12: Favoritlåt? 
Kolla min nyaste spotify lista så vet du :) 
 
13: Hur gammal är du?
Jag är 16 år gammal!
 
14: Stjärntecken? 
Lejon!
 
15: Någonting du letar efter hos en partner? 
 
 
16: Favoritmotto? 
 
Va?? -.-
 
17:Favoritskådespelare?
Hmmm...., Jag vet inte!
 
8: Favoritfärg?
Rosa och svat :)
 
19: Hög eller låg musik?
 
Det beror på!
 
20: Vart går du om du är ledsen? 
 
Mamma tror jag!
 
21: Hur lång tid tar det för dig att duscha? 
 
Jag vet inte, jag brukar inte hålla koll på hur länge jag står i dushen.
 
22: Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen? 
Runt en halvtimme!
 
23: Någonsin varit med i ett slagsmål? 
 
Det tror jag inte. 
 
Nä nu orkar jag inte göra nå fler frågor!!!!  Men nu tycker jag att Tindra borde svara på dem här frågorna för att hon nyss har startat en blogg!! 
Om du vill svara på alla 49 frågor hittar du dom på  http://mamatildaa.blogg.se/
 
Av Hanna - 20 november 2014 15:13

Hej hej.

Jag har funderat på att börja blogga också.

Det värkar väldigt roligt att sitta och skriva om sin vardag

när man kanske inte har något att göra.   

Har pratat med pappa men han sa bara jaja vi får prata om

det när mamma kommer hem låt mig vila nu..   

Här får ni en liten bild på mig.  

Just nu sitter jag och är med Hanna men vi är jätte osociala hahah,

aja vet inte mer vad man kan skriva.

Puss o hej.

Av Hanna - 16 november 2014 21:05

Hej!
I helgen har jag och min familj varit barnvakt åt mina två söta kusinbarn! Dom sov över hos oss från igår till idag, fast dom har åkt hem för ett bra tag sedan :( Det är alltid så kul då dom är här!!

Imorgon på skolan ska vi få våra datorer! Alla i klassen ska få varsin (Y) Dom ska så klart användas till skolarbetet, men att ha en som är min är kul!
Jag ska också åka till min kusin imorgon som fyller år!!
Sen på torsdag fyller en kompis år och på söndag fyller en annan kusin år! Grattis i förskott till er alla ????
Annars vet jag inte vad jag ska göra förutom att plugga denhär veckan!

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards