Hanna.Svensson

Alla inlägg den 17 maj 2014

:)

Av Hanna - 17 maj 2014 23:41

Hej! Läste ni tidningen igår?!? Jag och några av mina kompisar var med!! Det handlade om att vi har haft namninsamling om att vi vill att dom ska ha kvar resturang och livsmedel linjen!!
Har ni inte läst tidningen så gör det!


Igår var jag kvar i stan efter skolan, jag Stina och Robert gick på sibylla och åt middag, vi köpte melon och satt ute in värmen och åt den och sen gick vi på g.u.d och åt mer hamburgare och vi grillade också marsmallows (stavning) oche efter vi varit på g.u.d ett tag så var vi jag stina matilda på nattbandyn :) kul

Jag sitter just nu och ser på film!! Förut i dag/kväll cyklade jag in på byn för att vara med stiina. Vi cyklade omkring, vi cyklade till Frida och till konsum för att köpa chips :D Så jag har haft en  bra kväll :) :) 



Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards