Hanna.Svensson

Alla inlägg under mars 2016

Av Hanna - 22 mars 2016 11:47

Hej :)

Jag känner att detta kommer bli en  lång dag. Lunch rasten som är 1 timme känns mycke längre än vad den brukar göra. 
Och nu så kommer jag att ha lektioner med typ 5 minuters raster i mellan. Men det ska säkert fungera :)


Efter skolan tror jag att jag kommer att åka hem . Jag har riktigt inga planer för min dag förutom att jag ska plugga lite till ett förhör vi har i samhällskunskapen imorgon :) Annars händer nog inget specielt. 
Imorgon kommer våran klass och några andra klasser att åka till en UF-Mässa och vara där under skoldagen. Sen när jag kommer hem ska jag vara med min pojkvänn :) 

 

Nu ska jag snart ha lektion men ni fick lite uppdatering om min dag och lite vad som händer imorgon. Hej då! 


Av Hanna - 6 mars 2016 16:25

Hej. 
Jag  och  älskling ligger just nu bara och kollar lite youtube och lyssnar på musik. Våra planer  för kvällen är att  ha spelkväll med  två av våra kompisar :)  Så vi ligger å väntar på dem. Riktigt kul. 


Det var väll det jag hade å skriva.  Puss hej leverpastej <3 


Av Hanna - 3 mars 2016 08:59

Idag har jag och  Benjamin 7 månader tillammans. Jag hoppas på många många fler månader ihop med denna fina kille. Jag älskar dig Benjamin.

Du betyder mycket för mig.  

    

 

Av Hanna - 3 mars 2016 07:41

Hej! 
I förrgår när jag slutade skolan satt jag och väntade på att Stina också skulle sluta. Efter hon slutat så gick vi  och åt mat på  Nakan Thai. Det var riktigt gott. Efter det gick vi på stan en stund och sen åkte vi hem.  När jag kom hem var jag med min pojkvän. 
Sen igår när vi slutat så var jag med Stina igen  :) Då gjorde vi dock inte så mycket. Vi satt mest och pratade, villket var riktigt trevligt :)

Sen var jag på kyrkan och lagade mat. Vi hade en vegetarisk afton. Och sen på kvällen sov min pojkvän här då han  var och åt maten vi  hade lagat. 



Det  var  riktigt mysigt att dom här dagarna prata med  en saknad vän  <3

 


                                                      




Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards