Hanna.Svensson

Alla inlägg under juli 2014

Av Hanna - 31 juli 2014 18:34

Haha va?  Nejme hej antar jag!

Idag har jag vart på stan och fixat lite inför imorgon kväll! Vad jag fixat tänker jag dock inte berätta!  Det är nämligen så  att jag ska ha party imorgon och 6 tjej komiar ska komma till mitt sommarställe! Jag fyller ju år om 13 dagar   Woop Woop! 

Då får ni gärna skriva grattis :D Haha!!

Just nu sitter jag faktist bara hemma i soffan och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan åka till vårt sommarställe!! Jag har vart hemma idag för att jag just skulle kunna ta bussen in till stan och fixa lite saker! 

Jo jag har ju kollat in lite videos med Moa murdress,keela och clara henry också :D! Jag tycker just att det är så kul att kolla dems youtub videos, Dom e grym!!!


Hoppas ni är nöjda med detta inlägg så hörs vi   

Av Hanna - 22 juli 2014 22:33

Hej! Tyvärr blir detta ett snabbt inlägg pga att jag och min kusin ska tillbx till stugan för att bada!!!!  Kvällsdopp typp XD 

Aja ni vet att jag lever! 

Puss hej leverpastej   

Av Hanna - 14 juli 2014 15:45

Hejj, det var längesedan jag vet men  jag  har gjort så mkt annat! 

Ni ksk vet att jag åkte till ö-vik i  måndags? 

Iallafall åkte jag dit med bussen 08.00 från långsele, sedan satt jag på bussen på busstationen i ksk en halvtimme,  Drygt jag vet! 

Men sen var jag framme på ö-vik's busstation kl. 10.15 där jag vart hämtad av Mariana (mamma's kusin)! Åkte hem till henne och träffade  Thea (underbart) och simon och vilma ! ÅÅÅÅ Så det var kul! Måste verkligen åka tillbaka till Mariana igen :D Efter att jag varit där i två dagar åkte jag till min faster och mina kusiner och var där i två dagar!  Det var jätte jätte kul att vara i övik!!!!!!!  Efter att jag  art hemma en dag så kom farfar faster och kusinerna hem till mig :) En dag var vi på sandduden i 7-8 timmar :) och en båt låg uppåner  i vattnet  :/ !!! 


Så jag har hafft en jätte bra vecka! Och nu är jag med Tovut!!!!!! Vi ska ner till stan för andra gången :P :D :* <3 

Av Hanna - 9 juli 2014 19:34

Hejj! 

Igår vid kl 18.00 så lämnade jag Thea, Mariana, vilma och simon :( TRÅKIGT!!! Det var två helt underbara dagar med dom!  Måste defenitivt (stavning) träffa dom snart igen  ! Saknar er alla grymt mkt!  Tyvärr  kan jag inte lägga ut några bilder ännu! 

Men jag är ju just nu hemma hos min faster och mina kusiner! Det är grymmt kul det med!!! Vi har nyss varit och badat! Men förut idag så dränkte jag och min ena kusin min faster, Haha det var kul! Fast vi fick dock igen  !!! 


Ni kan inte få några bilder nu då jag har dom i mobilen och inte  bloggar från den :/ Jag ksk gör ett mobil inlägg sedan med bara massa bilder  

 

Aja, jag orkar inte skriva mera!  

Av Hanna - 7 juli 2014 23:36

  Hej! Jag sitter här me d världens grymmaste Thea! Ni ska bara  veta vad galet jglad jag är över att jag åkte hit! Det är så grymt kul att träffa tremänningarna och mamma´s kusin!

Idag när jag kom från bussen så åkte jag, Thea, Simon, Vilma och Mariana och badade och solade. Sen efter det så gick jag och Thea på stan och shoppade! Jag köpte ett par ballerina skor och makup remover sticks! Vi gick också in på Subway och åt varsin macka med kalkon, jag valde vitlöksdressing på min medans Thea tog curry!

Efter det åkte vi hem och började sminka och fixa oss inför kvällen, sedan åt vi mat och plattade håret! Sen drog vi på konsert, Det var agnes! Det var grymt kul!

JA, vi stog i kö på MAX i  en jävlaa fucking timme för att vi skulle beställa två stycken lyxshake, fast då vi väl var framme så sa killen i kassan att glassen var slut. Så vi tog en milkshake som inte ens var god   !!

Aja och nu har Mariana vart så snäll och köpt coca cola och godis. För vi ska se på fast and furios filmerna !!!


Det kom aldrig några frågor till våan "the friend tag" ¨så vi kan inte svara på nåt!


Nu ska jag ta och va med min underbara släckt! bye!!!   

Av Hanna - 5 juli 2014 10:54

Hej! 

Jag och min temäning tänkte göra en "Friend tag" eller om vi ska kalla det någo annat?!

Vi kommer i allafall att svara på alla  frågor som ni ställer till oss!  

Jag och Thea kommer då svara på dom då vi träffas på måndag!    


Begin bombing with questions!!!

 

Så nästa gång vi hörs lär bli på måndag! 

Två bilder på THEA  ------------->

   

Av Hanna - 4 juli 2014 18:47

Ville bara säga att jag lever! :D

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards