Hanna.Svensson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Hanna - 22 augusti 2012 21:17

Ja nu hare vare skola i tre dagar,   snart har man prao  Vet inte riktigt vart man ska praoa än, men ska nog typ göre med Matilda. Hur har alla haft det på skolan ??

 

Thea då du se detta messa eller ring då mig!  Snälla söta rara Thea

 


Jag saknar dig extremt grymt mycket, och du vet vem du e! för det har jag sagt eller hur !?!?!?


 

 Men måste stänga herrå <<3333

Av Hanna - 19 augusti 2012 18:14

  Thea min underbara tremmänning!

Satt just och chattade med den bästa av dom bästa! (fast hon logga ut typ eller nått hänte då hon skulle värma en pizza!) 

Det är as kul att prata med henne, tänk om videochatt inte funnits, villken kattastrof. mycket pengar att prata länge i telefonen och man kan inte se varan. Seriöst Thea du e så fin och så kul och så bra på att sjunga, du är min, min tremänning. Love ya  

 

Nu e det dax för sova, skola imorgon natti natt alla    

Av Hanna - 18 augusti 2012 23:36

Just nu sitter jag och pratar med en människa på MSN. Inte villken människa som hellst utan min sjukt saknade tremänning. Du ska bara veta vad jag vill vara med dig just nu! Kan vi bara inte träffas nån dag ?  

Thea det är jätte roligt att prata med dig. Men jag vill se dig i värkligheten fler gånger. 


Men årkar ej skriva mer ikväll kanske imorgon. Älskar dig bästa tremänning. 


Herrå bloggen! <3333333333333333

Av Hanna - 11 augusti 2012 21:39

Ja :)  Imorgon fyller jag år. 


Jag önskar mig en iphone, en dator, en onepice, kläder, smink, smycken och mer. 

jag undrar vad jag kommer få igentligen. 


Men brorsan ska iväg på fotboll, bortamatch. Hoppas att ni vinner!!


Jag och mamma kommer börja dagen med att göra tårtor. Jag ska dekorera eller vad man ska säga en av tårtorna, Sedan ska vi hjälpas åt med dom andra antar jag.


                                                                                                                                                

 


Vet ni en sak?!?!?!  

Nä, för jag tror inte ni vet vad jag menar. Men ni måste hj'älpa mig komma på vad jag ska skriva om det blir så lite skrevet här!!

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards