Hanna.Svensson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Hanna - 31 oktober 2013 21:28

Tjoo! 
Idag hr jag vare med Gry, hon kom till mig runt 7 imorse och vi har för en liten stund seda sjutsade vi hem henne. Vi har oxå vare på stan mä Matilda, det var "Spökkväll och ljuständning"


Men jag har inte tid att skiva nå mer!!! 


 

Av Hanna - 30 oktober 2013 21:44

Tja!  


Vad har jag gjort sen senast ?!  

Jo, igår var jag på bilskolan typ hela dan eller inte hela men en bra del av den sen så va jag till min kusin och sen vet jag inte! 
Idag så var jag först med Tova, vi åt kebbabrulle och vi hade det bara kul :D ,sedan så åkte jag ner på bilskolan!  Sedan var jag med min kusins barn en liten stund vilket jag då var igår med! 
Jag tycker att det är jätte roligt att vara med min kusins barn! Jag tycker om när jag får vara med han   Det är verkligen kul, det är det!         


Imorgon så ska jag vara med Gry :D 

Så då ksk vi bloggar lite! Alltså på våran blogg då -----> HannaOchGry´sBlogg<3

Vi får se vad som händer då! men aa! :D 


Det va väll de jag hade och skriva om i detta inläg, så höres vi! Bye bye <3 :D

Av Hanna - 28 oktober 2013 15:51

Tja!! 
Jag har inte haft nån ork typ att uppdatera något! Har inte haft något jätte intresant att skriv om heller! 
Men den här veckan är det lov! Och just nu är jag barnvakt      Jätte roligt! 


Vet inte vad jag ska skriv om!!


Har inge intressant att skriva om så vi höres!! 

PS. vad vill ni läsa om ?! Ni kan vara med och förändra min blogg...! Ta chansen och tyck till nu!!   

 

 


Av Hanna - 15 oktober 2013 21:10

Tja! Idag fyller min mamma år så jag har äta jätte gott fika! Mamma gjorde fyra olika kladdkakor, en salmiak en hallon en chili och en mint. Jag smakade inte alla men dom jag smakade var riktig goda. Sen så var det ju några olika kakor och så och nån choklad, jätte mumsigt var det! så då har jag ju träffat mina kusiner och så idag :D nåt mer ha jag typ inte gjort!

Men jag tänkte att jag kunde bjuda på några bilder på mig och min nya keps <3!                    






 

 


   

Av Hanna - 12 oktober 2013 18:21

Heej! 

Jag är glad att det är nån/nåra som läser min blogg! :D

Det ser ut så här just nu---->


Besökare idag:3
Besökare igår:12
Den här månaden:26
Förra månaden:108

Men jag skulle uppskatta lite kommentarer och frågor! Vore jätte kul :D 


Men ja det vart ett litet tråkigt inlägg för nu ska jag fortsätta och äta godis och spela musik! Herrå alla fina rara läsare !" :D <3

 

(Bildtext)    Du vet vem du är <3 :*

 
 
 

Av Hanna - 11 oktober 2013 21:16

Tjoo! sitter just nu hemma hos Moa, ska sova hos henne i
 natt :D

Men här kommer det lite bilder <3!


                              


                                                      

Av Hanna - 11 oktober 2013 21:16

Tjoo! sitter just nu hemma hos Moa, ska sova hos henne i
 natt :D

Men här kommer det lite bilder <3!


                              


                                                      

Av Hanna - 10 oktober 2013 21:51

Tjoo! Jag tror nog rubriken säger allt! 

Idag har jag vare på skolan, sedan efter skolan så gick jag ner på bilskolan och satt där en liten stund innan dom stängde..! Efter det så gick jag hem till Matilda och var där en stund med Stina oxå! Vi fotade lite och så...! Sedan gick vi ner på stan för där var det tjej kväll! Så det var ju rabbat på varor och sånt i butikerna! Jag köpte ett puder (loreal paris, true match) och jag fick typ nagel dekoration på köpet :) Men jag ska snart gå och packa för imorgon ska jag följa med Moa hem efter skolan :D Kul :D  





Men ville bara tilläga en sak ställ frågor!!!!!! Så jag kan svara på dom i ett inlägg sedan! Skulle vara så kul. så fråga på nu splear ingen roll hur många frågor du ställer men bara inga dumma frågor! Svarar på de flesta! :D

 

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards