Hanna.Svensson

Alla inlägg under april 2013

Av Hanna - 17 april 2013 16:35

Tjoo!

Har inte riktigt nån skola den här veckan, jag har prao :) det är super kul :)
Har två dagar kvar nu :)

Just nu sitter jag här och bloggar, lyssnar på musik och lite alltmöjligt på datan :) 
Vet inte riktigt vad jag ska göra senare, kanske ska på går´n med två kompisar men vi får se vad som händer!


Om ni har nån blogg så kan ni om ni vill länka den till mig :)!


FRÅGESTUNDEN ÄR INTE KLAR EN!



            kram hanna! 

Av Hanna - 16 april 2013 17:16

Heej, jag har märkt att då jag har frågestunder så får jag typ inte en ända fråga..! 

Vrf kan jag inte svara på men nu försöker jag igen :) Fråga på nurå!


 

 

                Kram Hanna <3 

Av Hanna - 7 april 2013 20:46

Hej hej, igår så klev man upp vid kl: 11.00 och åt frukost sedan så åkte mamma och jag till badhuset där vi först gymmade och sedan badade super kul  
Efter vi hade varit på badhuset så åkte vi till affären där jag träffade Fiia, så då följde hon med mig hem. Vi lagade middagen det vart fläskfile och potatisgratäng, supergott. sedan så gjorde vi inte så jättemycket men vi hade jätte kul  .


Idag så klev man upp vid kl:11.00-11.30 sedan åt man frukost och efter ett tag så tog jag, brorsan och mamma en promenad in på byn och hällsade på min kusin och sedan så gick vi tillbaks igen. Hemma så åt man middag och efter ett tag så åkte vi till min andra kusin och var barnvakt, det var kul   


Roliga dagar   

Kanske ska försöka att skriva om vad jag gjort detta lov lite senare men jaja får se.

Men nu ska jag gå och fika, herrå   

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards