Hanna.Svensson

Alla inlägg under mars 2013

Av Hanna - 24 mars 2013 11:39

Tjoo! 

Jag tänkte ha en frågestund.
Jag svarar på alla frågor i ett inlägg sedan.


Snälla fråga på nu..!   

Av Hanna - 15 mars 2013 23:34

Tjena!

Det var ett tag sedan jag bloggade på denna blogg har bloggat på www.hannaaayouknow.blogg.se, på den bloggen skriver jag om mina vänner. Jag har valt att ha en blogg där jag skriver om mina vänner för att ni läsare kanske inte vill läsa om mina vänner men vill ni det så får ni såklart kolla  www.hannaaayouknow.blogg.se 

 

Ja vad ska jag skriva om, Jag vill att ni läsare ska tipsa mig om vad jag ska skriva om, för då kan det kanske bli mer skrivet här på bloggen, och ni läsare tycker kanske att det blir mer intresant att läsa min blogg. 

Jag tror jag ska bjuda på nån bild <3! 


  

Blev en bild på mig och min Syster (bästa vän)! 
Hällsning till henne: Älskar dig så sjukt mycket du betyder jävligt mkt för mig! <3 :*


Aja har inge mer och skriva just nu så vi höres hejdå <3!

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards