Hanna.Svensson

Alla inlägg under juni 2012

Av Hanna - 25 juni 2012 10:46

Heej!

Har haft en kung midsommar, hela helgen har varit kung.

På fredagen kom Matilda hem till mig och sen for vi till våra sommarstuge grannar sedan komm Fanny och hennes familj och såklar var det massor av andra familjer där. Fanny, Matilda och jag årnade en 5-kamp som dom flesta barn och föfräldrar  var med på. på lördagen så hade vi fiske tävling det var 3 lag. Sedan på söndagen så åkte nästan alla som var med på midsommar till rövarbyn.

ja ni hör vad kung jag hade. 

Just nu sitter jag hemma hos Fanny, vi ska väll snart hitta på något, vi var med varandra i fredas i lördags i söndas och idag :) vi har haft jätte kul :))       

Av Hanna - 9 juni 2012 11:32

TJABA!

Ikväll ska man vara med Matilda, Robin, Stina och Emil. VI ska på Epa Crusing. Kung vi komma ha då!


Igår  fyllde Matildas pappa år, jag och Matilda gjorde en god tårta som var full med godis,

I tårtan hade vi marsán sås, mosad banan som vi färgade grön.

Dekorationen var kristyr, godis och grädde.

Vi hädde först på ett lager med grädde sedan så spritsade vi på lite grädde så att det vart en ring kvar i mitten. I mitten av tårtan (i ringen) hade vi blå kristyr. Efter vi hade hett på allt det så dekorerade vi med godis. Angry birds godis bil godis och smartisar (nonstops) sedan var våran tårta klar!   Bild kanske komer sedan om jag får över bilden på datorn !

BYE BYE / HANNA <333333333333333333333333333333333333

Av Hanna - 5 juni 2012 20:40

Hallå!

Nu är det inte många veckor kvar till skolavslutningen :D

Skolveckorna som är kvar kommer inte vara så mycket skolabete :D


Asså fatta vad jag längtar tills sommarlovet så mycket man vill göa!

Kusin kommer att flytta hem, jag väntar ass mycket det blir så jäkla kung. Kunna träffa henne mer :D <3333

Oxå så ska man ju vara med kompisar och så med!

SOMMARLOV=KUNG! <33333

                                                  
                                                  
                                                  
                          

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och bloggar.

På lördag så blir det nog att åka till epa crousingen :D 

men ni jag bloggar mer sedan nån gång jag ska gå nu HERRÅ// HANNA <33333

Av Hanna - 2 juni 2012 20:09

HEEJ!

Crusing idag då :) fast ja fint väder liksom !??!!?!? REGN :'(

Men är med kusin, bror och mamma! :D

Men vet inte om man är ute så länge ikväll, detta väder!!???!?!?!?!? :(


Men nu har jag inte så mycket att säg höres blogggrn :* hehe nä men alvarlig herrå <33 :D // Hanna <333333

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards