Hanna.Svensson

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2016

Min dag, lite så

Av Hanna - 18 augusti 2016 09:02

Hej. Var ett tag sen nu.... Men jag tänkte att jag kan berätta  hur jag planerat min dag.

Min dag kommer mest bestå utav att plugga körkort och att städa. Mitt rum är nästan ett kaos och jag måste verkligen köra igång stenhårt med pluggning utav körkortet. 

Jag har varit 18 år i 6 dagar nu så jag måste verkligen hitta motivationen. MRn jag tror bara jag bestämmer mig så komme det att gå bra :) 

 

Sen har jag också tänkt att lägga in lite bilder i datorn som jag fotat under sommarlovet, så ni sedan kan få ta del utav lite som har hänt när jag inte varit aktiv i bloggandet :) 

Jag hoppas att ni kommer att gilla det. 

 

Men nu är det dags att köra igång med pluggandet. 

 

 

  

En gammal bild på mig och bästa vännen <3 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 5 maj 2022 08:04

Hej alla mina stjärnor!    Det är 2 veckor sedan vi flyttade!! Jag har till och med missat att berättat att vi skulle flytta tror jag. Men det har vi gjort.Vi bor nu mer i en 3:a istället för en 2:a som vi gjorde innan. Vilket betyder att vi har ...

Av Hanna - 10 mars 2022 15:09

Hej mina stjärnor. Var ett tag sen jag uppdaterade. Har helt enkelt glömt bort det bara. Sitter i soffan nu i skrivande stund. Igentligen ska jag städa, ska bara finna motivationen till det. Det jag tänkte ta upp är att jag har beslutsånge...

Av Hanna - 6 januari 2022 15:24

Hej alla mina stjärnor. Det har varit lite dålig uppdatering och jag tänker inte sitta här å berätta om nån dålig ursäkt om varför. För det finns heller ingen. Jag har bara inte tänkt på att skriva något inlägg. Men jag tänkte att jag skulle ku...

Av Hanna - 20 december 2021 21:57


Hej alla mina stjärnor. Förlåt för min dåliga uppdatering! I fredags hade jag en jättemysig tjej kväll. Jag var hemma hos min kompis Emma. Det var bara hon och jag. Vi drack vin, åt ost och kex. Vi spelade lite kort och snackade. De var väldigt...

Av Hanna - 3 december 2021 23:04

Hej mina stjärnor! Ikväll jobbar min sambo. Så jag har varit med hans lillasyster. Vi har ätit snacks å lyssnat på musik och snackat. Vi hade även på oss ansiktsmask (som ska föreställa sengångare). Så vi har haft en mysig kväll. Jag har ni tä...

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards