Hanna.Svensson

Alla inlägg under december 2013

Av Hanna - 31 december 2013 17:02

   

Av Hanna - 30 december 2013 19:09

Heej!

Jag tycker det känns som att det är dags attt blogga nu va?! Tror natt det var ett tag sen nu..!

Vi kan börja med att vi har vart kattvakt nu i jul, vi har varit katvakt åt min kusins katt medans dom var borta! Men igår så komm dom och hämtade henne    Det blev typ ja.. tomt här  nu, det är så mysigt med katt! Hon får gärna komma tillbax snart!

Julafton var riktigt bra faktiskt, fick bara bra saker i julklapp kan inte komma på att jag fick något dålig! Julmaten var   !

Hela dagen var bra!    

I helgen så var jag med Tova och Gry   Vi såg på film hos Tova och spelade singstar och så :) Tova fick oxå en födelsedagspresent utav mig eftersom hon nyss fyllde år! Senare under kvällen så gick jag och Gry hem till henne för jag sov över hos henne, men hemma hoss Gry åt vi ost och kex    Nästa dag så gjorde v i allt möjligt vi var oxå med Tova då en stund   

Igår så kom min kusin och moster hem till oss så jag var med min kusin, sedan så följde jag med dom hem och sovde över där! VI målade naglarna och så! Vid 12-1 (på natten) så gick vi och popaede popcorn (stavning) och fixade fram julmust och såg på en film! Vi skrattade åt alltmöjligt och hade det bara kul!     Vid typ 2 (på natten) så märkte vi att det snöade ute, fast det märks typ inte nu..   

Och just nu sitter jag och lyssnar på musik på spotify och kollar runt på olika sidor på datorn! Imorgon är det ju NYÅR   

Menn det var allt jag hade och säga just nu, ksk kommer ett litet inlägg imorgon men vi får se  

Av Hanna - 29 december 2013 16:54

heej! Hade tänlkt att göra ett inläg nu men jag orkar inte så det ksk kommer ett inlägg i kväll eller nånting men vi höres sålänge ! :* <3

Av Hanna - 23 december 2013 19:07

HEEEEJJ!

Ta och bomba mig med frågor och nu menar jag verkligen BOMBA ! Om jag får nåra frågor så kommer jag att svara på dom i ett inlägg!!


Men ja ni vet vad frågestund inebär så...! NI VET VAD NI SKA GÖRA!!!!!!

Av Hanna - 21 december 2013 20:41

Yaaaay! Det är bara 2 dagar och 3 timmar kvar till julafton nu!



Av Hanna - 18 december 2013 23:36

Heej! Bläääää, jag har blivit sjuk!!!     

Jag har fått feber ont i hallsen och så! Men som tur är finns det hallstabletter och ipren!!

Som tur så hade vi bara E-val idag, jag hade slöjd!! :D Imorgon skulle jag ha två prov, men det blir inget av, blir hemma imorgon! Så det får bli efter jullovet istället!!!!! 


Jag ska väll snart försöka sova tror jag! Men jag känner mig ändå bättre nu, efter en ipren!!


Säg vad jag ska göra för inlägg under morgon dagen! Vill ha någonting att göra!!!!

 


Ja men vi höres ksk imorgon! Beror på ifall jag orkar!! Men ja, nån bild!!!!!!!     

Av Hanna - 16 december 2013 18:17

Heej jag sitter och skypar :D, fast måste sluta snart för att jag måste plugga :( 


Men iallafall så hade jag tänkt fixa lite julfint i rummet lite senare ikväll efter att jag har pluggat lite. Så då ksk det kommer lite bilder, bror på om jag får låna mamma´s dator!!!! 


Men ja det kommer ett jul inlägg senare! :D    (Hoppas jag)'

 

 

Jag ska typ fortsätta skypa med denhär "saken" ------>          

           


Kolla in hennes blogg!!!!!! http://colorfreaak.blogg.se/

Om ni kollar henne´s blogg blir jag glad1 Så gör mig glad och kolla hennes blogg :* <3 


Av Hanna - 12 december 2013 18:17

Dom säger att det ska bli storm!!

 

Heej! 

Imorgon är det fredag den 13:nde och lucia :) Hoppas dom inte får otur...!!

Det är bra att det är lucia imorgon för då slapp jag ha mitt teknik-prov jag skulle haft första lektionen! 

Men om vi går över till idag...!! Dom säger att det ska bli storm. Det ska tydligen vara en kraftig storm, jag har hört att det är klass 3 varning (stavning)! Man kan tydligen blåsa bort/omkull om man går ut! Så håll dig inne och gå inte ut!! 

Jag hoppas att det inte blir en sån storm som dom har sagt!!!


Jag vill verkligen ha förslag på vad jag ska blogga om. Ni ksk vill att jag ska visa mitt rum, mitt smink, mina parfymer eller ni ksk vill att jag ska ha frågestund eller ni ksk tillochmed vill att jag ska lägga upp varjedsag vad jag har för outfit!!

KOMENTERA VAD NI VILL LÄSA OM SÅ HÖRES VI!!!


Jag bjuder på en bild oxå!!!

 

 


Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards