Hanna.Svensson

Alla inlägg under september 2012

Av Hanna - 29 september 2012 10:51

Grattis Algot, som idag fyller 1år.

Du är världens snygaste gullpojk. I LOVE YOU ALGOT!   

Av Hanna - 24 september 2012 10:50

Tjena tjena <3!


Idag är det studiedag, så trevligt. Sitter i soffan och lyssnar på musik, men skolan måste ju ha prov denna vecka så ajg tränar på No och matte också, mest no för jag kan ingenting om det. I NO håller vi på men typ kroppen, muskler och rörelseapparaten och ja sånt! Jätte kul eller NOT!

                                                                                                                                                                                                                                       


Nästa vecka har vi prao, jag ska praoa på "rut med fler" (stavning) Jätte roligt tror jag faktiskt att det kommer att bli. Jag undrar vad jag kommer att få göra!!


Men imorgon ska jag nog gå på stan efter skolan och kolla på vinterskor, ska på läger den 5 oktober komfirmationsläger (stavning) Kul :)) Jag längtar jätte mycket..

                                                                                                                                                                            

 

Men jag fick ju inge svar om ni ville att jag skulle berätta saker typ jag saknar:____ och jag gillar:______ Dagens skaratt:_____  och sådant men jag känner för att göra det endå eftersomm att jag vill ha något att skriva om.. me tycker ni att det blir för jobbigt tillslut snälla säg till, var inte blyga för att säga vad ni tycker jag bitts inte och det går inte att bita dig genom datorn heller så oroa dig inte.


Jag saknar: Thea Mickelsson <3

Dagens skratt: ja jag har inte skrattat åt något än....!

Dagens att göra: Läxa och städa!


 Men som ni märjer har jag inte hunnit gjort så mycket änu men hinns väll. måste gå och göra mer plugg så man slipper sitta här hela dagen, japp herå höres alla söta bloggläsare! :D

                                                          No är så tråkigt!

   

                                                                   :O :( :/


Av Hanna - 23 september 2012 20:24

Detta blir tyvär ett snabbt inlägg, strömen på datan är snart slut! :((


Just nu sitter jag brorsan och mamma och ser på x-factor :D jätte kul. Imorgon har vi studeidag, ledig YIPPI :))! Man sitter hemma helt själv, undra vad man ska hitta på dårå!?! aa vi får se! Vad ska jag skriva nu jag vet ej eftersom strömen snart tar slut 10 min kvar, vi höres herrå! <3333

Av Hanna - 15 september 2012 13:10

Heej heej ! 


Just nu är man med Ida :))


Jag har en liten fråga till er läsare....! 

Ska jag börja skriva typ ja jag visar...!

Jag saknar:....

Dagens autfitt: ....

Dagens skratt:...


Och ja massa fler frågor typ?? Tycker ni det??! Ja el.. Neej !?!? Kludda ner ert svar i komentar så är ni jätte gulliga! 





:D

Av Hanna - 11 september 2012 16:17

Heej heej!



Ne men ja vad ska jag säga! 

Igår var man med Matilda, Hon prova kläder medans jag satt och nörda Justin BIeber- Boyfriend :D 

Vi hadde jätte kul ju.

Jag har märkt att Justins låtar är faktist inte så dåliga, dom är rätt bra! :D 

 

Idag har vi haft frilufsddag, jag va i skogen  och plockade bär, jag vart inte så blöt eftesom jag valde stövlar denna gång. Nra gnällde på att dom vart blöt, men hallå tänk smart istället då!!!! 

 

Ja vad mer har jag att säga, ?!?!?

 

Hahha jättesnygg jag vet :D <3 




Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards