Hanna.Svensson

Alla inlägg under december 2011

Av Hanna - 31 december 2011 21:42

Ursäktar att jag inte bloggat men jag och min bror har sovit hos mormor och morfar. Dom har tyvär varken dator eller internett. Men här kommer två bilder jag knäppt då vi var där igår och liten stund förut idag.


        Kramizzzzzzzzzzz Hannaa <3

Av Hanna - 28 december 2011 23:07

I kväll har man varit med Fanny och Sofie :D, det var roligt det :D Men nu innan jag lägger mig och sover tänkte jag lägga upp bilder på min saknade katt <3


           

Jag saknar dig min älskade katt. Känns (stavning) som om du ibland är här hos oss <3


    Bjuder på två bilder på mig också...

Av Hanna - 28 december 2011 22:53

Min kusin fyllde år på

julafton grattar honom

i efterskot   

 

 När vi var och åt julbord 

åt jag och mina kusiner

dom här goda klubborna! :)

                                               

                                                  
                                                  
                              Kramizzzzzzzzz hannaa <3  

:D

Av Hanna - 27 december 2011 17:08

Idag har vi varit i stan och shoppat kläder. I julklapp fick vi present kort på kaphal av mormor och morfar. Men så klart gick vi ju oxå och handlade på lindex. Efter att vi varit på stan och shoppat kläder åkte vi till min gudmor  .  Men nu sitter jag här hemma och väntar på att maten ska bli klar. Ska fråga  brorsan om han  vill hitta på något?, man får hoppas på ett bra svar. Men tror inte att han har lust.... :/

Av Hanna - 25 december 2011 22:30

ska lägga in bilder här snart om det fungerar, ska testa med blutooth överföring på min nya dator :D

Har suttit vid datorn medans mamma och brorsan tittat på Indiana Jones. Den var skit trist juu :( eller jag tittade inte så mycket så jag vet inte igentligen..... Iallafall inte lika bra som twilight eller vampire diaries och liknande :)

 

 

                                                  


                                                  


             Kramizzzzzzzz Hannaa

Av Hanna - 24 december 2011 22:33

Fick en bärbar dator i julklapp. Det är en acer aspireone. (den har webbkamera)   


Av Hanna - 24 december 2011 16:27

Sitter vid datorn hos min kusin. Min bror och min kusin spelar tv-spel, mamma och morfar åkte hem för att mata våra hundar (men kommer tillbaka), pappa jobbar och dom andra vuxna fixar maten och gör annat. Vill bara äta så att vi kan få öppna julklapparna någon gång, men det värsta är att jag har lite ont i magen   

Av Hanna - 24 december 2011 16:23

Heej!   

Jag skulle gärna villja att ni skrev några gästboksinlägg. Jag skulle uppskatta det. skriv gärna vad ni tycker om bloggen. Skriv vad ni vill.

                                                  
                                                  
             kramizzzzzzz hannaa

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards