Hanna.Svensson

Alla inlägg under januari 2022

Av Hanna - 6 januari 2022 15:24

Hej alla mina stjärnor.
Det har varit lite dålig uppdatering och jag tänker inte sitta här å berätta om nån dålig ursäkt om varför. För det finns heller ingen. Jag har bara inte tänkt på att skriva något inlägg.

Men jag tänkte att jag skulle kunna skriva lite om jul och nyår!

Vi börjar med lite bilder från julen!

Vi startade julfirandet på juldagsmorgonen hemma hos Benjamins mamma med alla syskonen. Vi åt lunch, träffade tomten och fikade.
Jag har fler bilder därifrån men vill inte lägga upp på barnen då jag inte vet ifall jag får.

Efter vi vart där åkte vi å lämnade lite julklappar på ställen vi inte skulle vara. Vi lämnade till min mormor och mina kusinbarn.

Vi var hemma hos min mamma och pappa lagom till att Kalle Anka skulle börja.
Hos mina föräldrar åt vi julmiddagen. Vi träffade ingen tomte där, men vi gav och fick julklappar ändå.
Vi var hos dem resten utav kvällen och även dagen därpå.
Dock så vart min bror sjuk så han och hans tjej kunde inte komma å fira med oss vilket var tråkigt. Sen på nyår så var det brorsans tjejs tur att vara sjuk, så trist. Så nu på söndag ska vi åka hem till dem och fira som en liten mini jul med dem <3.

Vi hade sån beslutsångest om vad vi ville göra på nyår. Våra kompisar som vi firade med förra året hade andra planer detta år så vi kunde inte umgås med dem.
Så då gick tankarna kring ska vi vara hos mina föräldrar eller Benjamins familj. Å de va ett svårt beslut då vi helst skulle velat vara med alla, hahah!
Men vi valde att vara hos Benjamins familj.

Jag har som sagt mycket fler bilder från vårt nyårsfirande men det är mest bilder på barnen som jag inte vet om jag får dela här!

Men vi hade det bra. Vi åt bland annat god mat, spelade spel, tände tomtebloss och kollade på raketerna vid tolvslaget.
En bra start på det nya året helt enkelt.

Är det någon av er som har något nyårslöfte?
Jag har inget detta år!

Men jag hoppas att er jul och nyår har varit bra.

Ha de bra tills vi hörs igen!!

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards