Hanna.Svensson

Alla inlägg under maj 2015

Av Hanna - 27 maj 2015 08:54

Jag är en sån som tycker om att spara bilder av citat och så! Och eftersom jag inte har något att blogga om kan jag ju dela med Noah av några sådana bilder!

Av Hanna - 20 maj 2015 08:39

Tja, sitter nu i skolan och känner att jag inte har uppdaterat på länge!
Jag börjar inte förns halv 11 idag med att ha praktik! Det är roligt men inte roligt att jag måste sitta här å vänta -.-
Men vad vill ni läsa? Känns som om jag bara skriver samma hela tiden! Känns som om jag e lite små tråkig va?! Eller vad tycker ni? ?

GMX

Av Hanna - 7 maj 2015 19:11

Har ni lyssnat på GMX? Jag tycker ni ska lyssna på dem om ni inte gjort det!
När jag bloggar från min dator sen så kan jag dela nån musik video (Y).
Ha de bra ?

Av Hanna - 6 maj 2015 19:38

Hej. 

Jag frågade nåra  kompisar om vad jag skulle skriva i detta inlägg. Vi kom frm till lite olika sakr  men det  vi bestämde att jag skulle skriva om  är  Vad jag tycker man ska tänka på typ i ett förhållande. 

 


Jag  kan skriva 3 saker : 

Och om man är i ett förhållande tycker jag man ska undvika lögner.

Jag tycker man ska våga visa för sina kompisar att man är tillsammans. 

Man ska vara sig själv till 100 %. 

 

Hoppas ni tyckte det var lite kul att läsa detta inlägg, så hörs vi. Hej då <3

 

 

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards