Hanna.Svensson

Alla inlägg under december 2014

Av Hanna - 28 december 2014 23:04

Hej!
Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag! Men jag har haft det fullt upp nu i jul! Vi har varit med släkt och vänner inom familjen. Och sen har jag absolut inga idéer på vad jag ska skriva heller så då är det ju lite svårt oxå! Haha, nä med allvarligt jag fick en kommentar med att jag kund lägga upp dagens outfit men jag har glömt bort det helt totat! Så....! Ja jag har inget mer att komma med just nu, så vi kan höras när jag har något att komma med så att denna blogg ksk (...) kan bli lite intressant att läsa ;)!! Hej då "alla" som läser min blogg!!!!

Av Hanna - 26 december 2014 20:33

Hej! Kom nyss hem typ! Jag har varit på spa och haft det mysigt med mamma, Emil och Emils kompis Moa! Det var jätte roligt! Vi åt frukttalrik och vi fikade kakor och dricka då vi var klar!! Men det var super mysigt iallafall! Gör gärna om det snart igen!!

Av Hanna - 22 december 2014 20:24

Kan ni fatta att det bara är 2 dagar kvar tills jul?

Idag har jag och min kompis Stina varit och överraskat en kompis. Hon trode att hon skulle få köra skoter då hennes pappa kom hem, haha! Men det var ett påhitt för att hon skulle vara hemma så vi kunde komma! Vi grattade henne i förskott för hon fyller år dagen efter julafton (torsdag)

Än en gång, grattis i förskott Tova! Älskar dig??

Av Hanna - 19 december 2014 22:03

Det dkulle varit en bild på mig och Stina i slutet av förra inlägget! Men eftersom att jag inte kan redigera inlägg då jag skriver från mobilen just nu......!!!

Av Hanna - 19 december 2014 21:59

Hej!
Tänkte fråga om ni vill ha ett inlägg där jag berättar om saker jag stör mig på eller blir arg på!
Är det något ni vill ha?
Jag vet att jag gjort det förut, men har kommit på fler saker!
Tack och hej leverpastej :*

Jag och min super fina stiina ???

Av Hanna - 16 december 2014 09:28

Hej, jag har en fundering och det är om jag skulle passa att ha håret såhär :

Av Hanna - 14 december 2014 12:21

Hej! 

 


Just nu sitter jag med en ansiktsmask i ansiktet. Det är ca 5 min tills jag ska skölja bort den. fter det hade jag tänkt dusha (stavning) och sen ska jaggå och städa mitt rum lite. Sen eftr det blire väll att sinka sig och fixa håret som vanligt. Och sen ksk vara med en kompis, beror på vad mamma tycker :) 


Det hä vart bara n liten uppdatering ni ksk får en outfitof the day senare när jag fxat mig :D 

Ja, vi höres :*

Av Hanna - 5 december 2014 23:21

Lisa är helt grym! Jag hoppades på att det skulle vara Lisa som van.
LIIIIIISA <3

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards