Hanna.Svensson

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Hanna - 4 maj 2014 21:16

Ja det var några stycken som komenterade mitt inlägg "fortsätta/sluta"! Ni tyckte att jag skulle fortsätta med att blogga och så, det tycker jag är kul! Ni som inte läst kommentarerna på det inlägget kan ju göra det! (ni förstår ksk mer då) Jag fick bland annat en kommentar om  att jag skulle skriva om det jag tycker är kul och inte om vad jag tror folk vill läsa om!! 

Och då kan jag säga att det är ju det jag gör, men det skulle vara kul om folk frågade och sa vad dom tyckte. För jag vill ju inte t.e.x göra en room tour utan att nån har bett om det! Det tycker jag inte är kul! Så vill ni ha en room tour eller se hur jag brukar sminka mig eller att ni ger miig en utmaning så säg de! Jag tycker bara det skulle vara kul! Tack för miig då!!  

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards