Hanna.Svensson

Alla inlägg under oktober 2014

Av Hanna - 29 oktober 2014 21:28

Hej! Mina planer inför imorgon är att vid tio åka till stan för att gå på bilskolan! Och sedan efter det vid 13.00 - 14.00 nångång ska jag mot stan för att vara med Matilda! Vi ska blandannat på stan och kolla på halloween saker och vi ksk ska fota, sen så ska jag hem vid 19.20 tror jag! Ja, det är planerna för morgondagen! Just nu sitter jag i sängen och väntar på att Matilda ska ha ätit klart för vi ska prata på Skype :) (Y)
Men då har jag uppdaterat er lite, så vi ses nån dag! Imorgon ksk :D

Av Hanna - 29 oktober 2014 16:54

Hej!

Jag har inte bloggat så mkt. Men jag tror att jag  kommer börja  blogga mer och mer nu för nu har jag en dator  att blogga från. 

För mamma´s och pappa¨s dator gick ju sönder så dom köpte en ny men vi fixade deras gammla (Y) så nu har ja och min bror fått ta den (Y) 

Så jag är grymt glad över det!!!


Me kommentera vad nivill att jag skal lägga upp för inlägg. Vill ni att do ska handla om något speciellt?! 

Eller vill ni att jag varje vecka ska ha ett tema och så ska jag försöka blogga utifrån det temat? 

Kommetera nu så det händer något här på bloggen!! Kram så länge :D



Av Hanna - 21 oktober 2014 08:09

Hej! Just nu sitter jag på bussen påväg att åka till skolan!! BUSSEN HAR INTERNET!!!! (Y) Min surf på telefonen har tagit slut :'(........! Idag på skolan har jag matte matte engelska lunch matte tror jag!! Mycket matte kommer jag att ha iaf!! Men det är bra!

Jag har en bra nyhet iaf! Jag är superduperglad!!!!!!! Igår satt jag och pluggade hemma vid datorn, jag pluggade till AM kortet!! Jag lyckades göra så att jag är godkänd på alla proven!! Så nu är det bara att läsa på lite och sedan skaffa en skrivtid och hoppas på att jag klarar det! Klarar jag det är det bara EPAn som fattas (Y) förstår ni hur glad jag är att jag kommit så långt eller?!?

Men nu är det inte så långt kvar tills jag är på skola och då försvinner internet! Så måste sluta skriva nu, hej då ?

Av Hanna - 17 oktober 2014 11:45

Hej. Jag sitter i bilioteket med några ompisar1 Men tydligen så måste jag gå nu så jag skrev en mening hahahahahaha! :P 

Av Hanna - 12 oktober 2014 12:33

Hej! Igår hade mamma 40-års party. Såklatrt ville inte hon att jag skulle vra med så jag, min bror och min kompis Tova var barnvakt åt mitt jäte gulliga kusinbarn! Eftersom att min kusin och hennes kille skulle på mammas fest. Det var kul det med faktist!

Jag stack nyss från lokalen dom hade festen i för jagv ville INTE städa! Så jag siter nu hemma hos min kompis Tindra och väntar på att hon ska bli klar i dursen (stavning) för vi ska åka in till san för att gå på marknaden!! ÅKA KARUSELL!!! Och kolla vad Stiina och hennes klass säljer, för dom säljer där på marknaden! 

Sen så pratade mamma1 om att min kusin, kusinbarn och hennes kille skulle komma och äta middag hos oss idag! Så det blir nog kul (Y) 

JA, nu hoppas jag hon kommer ur durshen så vi kan åka snart!! 

Men vi höres sen, Hej då! :D

Av Hanna - 8 oktober 2014 19:17

Hej på er allihopa!
Har du nån gång kännt att du och nån/nåra kompisar glidit isär? Att ni inte pratar lika offta som ni brukat? Eller att ni aldrig ses längre?
Utan att du igentligen vill att det ska hända?
Jag och en kompis var med varandra i princip varenda dag, nästan iallafall! Vi hade det sjukt kul! Men en dag fick jag veta att hon skulle flytta! Jag tyckte det var jättetråkig! När jag kom hem den dagen jag fått veta det grät jag jätte mkt! Jag ville inte att hon skulle flytta ifrån mig! Innan dom skulle åka tog jag cykeln (stavning) för att cykla och säga hej då och för att krama om henne en sista gång innan hon faktist flyttade! Efter att hon flyttat pratade vi med varandra en del via tellefonen! Men hon har nu skaffat nya kompisar och vi pratar nästan aldrig! Det tycker jag är så himla tråkigt för jag vill inte att vi ska tappa kontakten med varandra helt! Jag vill aldrig förlora henne! Fast det känns som om det kommer hända :'(
Det vill jag inte :'( för vi har varit så nära kompisar!!

Har något liknande hänt er? Isåfall kan ni gärna få skriva om det i kommentarerna så kan jag få läsa om hur ni tog/tar det!
Kramar från miig Hanna<3

Av Hanna - 5 oktober 2014 22:40

Hej! Jag känner att jag håller på att bli sjuk! Inte kul alls! Jag har hostat rätt mkt idag. Sen har jag ont i halsen och der gör ont att sträcka på mig! Det ogillar jag! Jag vill inte alls bli sjuk!
Jag tänkte att jag skulle dricka te men fans inget gott så då hittade jag varmakoppen! Men det var en påbörjad påse! Jag tog de som var kvar och hällde i mitt varma vatten! Men de va förliste pulver så vi får väll se hur det smakar!!

Detta ksk inte var det roligaste inläggen men jaja!!!!

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards