Hanna.Svensson

Alla inlägg under mars 2014

:*

Av Hanna - 31 mars 2014 21:54

Heej! Som ni säkert märker så har jag gjort om min blogg lite i utsende, Vart det bra ?!

Jag vet inte riktigt om jag tycker min header passar in riktigt! Så ni får ta och kommentera om ni har förslag på headrar eller hur jag ska göra dom!

Av Hanna - 30 mars 2014 20:58

Hejj jag tänkte nu svara på dom frågor jag fått! (om ni inte vet vad jag menar kolla mitt förra inlägg!)


Har du skolkat någon gång? Sånt fall hur många gånger!

Nej jag hat inte skolkat. Jag har bara kommit någon minut försent!


När brukar du gå och lägga dig?

- Det är alldeles olika, men på vardagarna är det väll TIDIGAST kl.  9


Hur många armhävningar kan du göra?

- Jag kan inte göra en enda armhävning! Jag har aldrig kunnat gjort det och fråga mig inte varför!


Bloggar du läser?

- Dom här bloggarna läser jag:

colorfreaak.blogg.se

epicfaiil.se

fokis.se

www.nattstad.se/theaamickelsson

www.nattstad.se/annikanilssson

fiiayouknowwho.bloggplatsen.se


Vad tycker du om mig? (Från fiia)

- Du är en vän jag saknar!


Vem är din absolut närmaste vän i nuläget?

-Jag har ingen jättenära vän just nu!


Har du någon pojkvän?

-Nej det har jag inte!


Ja det var då alla frågor jag fått!!! 


Av Hanna - 29 mars 2014 21:09

Hej! Jag skriver inte lika mkt inlägg just nu som jag gjorde förut! Jag har ingen insperation till att skriva! Det är därför jag försöker få er att komentwera olika saker jag ska skriva om! 


Igår så var jag ner på stan med några kompisar och kollade på Kevin Walker    Och efter det gick vi på G.U.D! En typ ungdomsgård som är på kyrkan :)! 


Men jag tänkte bara säga att jag ska fråga kompisar på typ kik och så om frågor som jag svarar på här i en frågestund! Ni får självklart fråga här ocksåm :)



Av Hanna - 26 mars 2014 22:13

Tjenixen!

Idag så fyller min bror år :D Så vi har firat honom idag :) Jag åt så mkt ficka att jag började må illa! (så är det alltid när nån fyller år)

 

Jag började också fundera på om jag ska ta ett till hål i örat! Det skulle nog bli fint tror jag!  Men jag vet inte...! Bror på vad jag vill lägga pengarna på!


Men seriöst niu börjar jag få inläggsbrist! Vad ska jag skriva om igentligen HJÄLP MIIG snälla! Era åsikter kan göra min blogg större och ännu bättre! Tack på förhand!


Av Hanna - 25 mars 2014 19:15

Tja!

Jag och mina kompisar håller på att baka tills min brorsas födelsedag som är imorrgon! GRATTIS I FÖRKOTT  

Vi har just nu sockerkakan i ungne, det ska bli cakepops   

Jag bloggar senare ikväll !!!!!!!1


Här kommmer det några bilder på miig och mina kompisar          

    


Av Hanna - 16 mars 2014 20:54

Hej! 


Jag sitter just nu och väntar på att mamma ska komma in så att vi kan se på farmen!

Vi han inte se på det för att vi var hos min "gullunge" (kusins barn) Och sen for vi till min moster! Så ska se det om ett tag :) 


Jag har iallfall idag "ansökt" om att bli med i  ung med psoriasis (Ja, jag har psoriasis)! Man skulle få hem nått på posten tror jag? Jag har försök att bli med där förut, men det var jätte länge sen men så har det inte funkat men nu gjorde de det :D!!!


Imorgon har jag nationella svenska   ! Men jag får väll hoppas att det går bra! Önskar miig själv ett lycka till. Haha! 


   



0_o

Av Hanna - 15 mars 2014 14:12

Tja alla människor. Vad görs?! Själv så sitter jag hemma hos matildaboch gör typ ingenting. ska typ ksk snart hem jag vet inte! men ja! vi ritade iallafall för ett tag sedan..!! här.konmer en grej jag ritade! 


Fin vet jag vä


:/

Av Hanna - 14 mars 2014 23:23

Hejj!

Jag bloggar typ inte så mkt längre. Jag bloggade mer en period förut! Men jag känner att om jag skulle få veta lite om er som läser min blogg, typ som om ni känner miig ellerinte. För jag skulle kuna göra andra sorts inlägg om jagvisste det..!!

ust nu sittMen ja r jag i Matrildas säng    Nä men jag ska sova över här inatt. För jag och hon gick på stan efter skolan och fikade och så det är ju hennes sista helg som 15 år!!!!!!! Grattis i förskott   

Vi kom just hem från g.u.d  Vi har vart där med Stina!!!!

MEn ja jagskulle kunna skriva längre men jag måste vara lite Social med matilda!! Vi ritar :S HAHA


Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards