Hanna.Svensson

Alla inlägg under juni 2013

Av Hanna - 24 juni 2013 18:41

         


Syster du ska veta hur mkt du betyder! Du är bäst! Det skulle bli en hel bok om jag skulle beskriva en sån underbar person som du!  Jag älskar dig, du har en speciell plats i mitt hjärta en plats som ingen annan kan ta! 

När du kommer hem ja då då tänker jag va med dig så himmla mkt att du kanske blir less på mig! Närå men vara mä dig ska jag, jag längtar och längtar. Det ska alltid vara du och jag! Älskar dig syster! 

 

 

MISS YOU FIIA! KRAM HANNA! <3


Av Hanna - 23 juni 2013 13:12

Tjaba! Det har vare en bra helg! Det började med att jag köpte en ny mobil! Bild kommer här nere! Det är en "samsung galaxy pocket" Jag är jätteglad, nu behöver jag inte använda mamma och pappas mobilder för instagram, nu kan jag ha instagram på mobilden :D Det är den bästa mobilen jag nånsin hafft!  

Vi har ätit jätte god mat, fickat gott fika och ja! jag vet inte vad jag ska skriva men...! Helgen har vare kung! 
Vi har oxå åkt båt :D Badat har vi oxå, Ett utav doppen vart med kläderna på!!!!! 
Hoppas ni har hafft en bra helg ni med !


             

Av Hanna - 13 juni 2013 15:34

Jaaaaaaaaaaa, igår var det skolavslutning så nu har vi fått sommarlov! 


Men det lilla tråkiga är att några av mina kompisar gick ut nian, så då går vi inte i samma skola längre! :(
      

Här kommer lite bilder! 

         




































Av Hanna - 6 juni 2013 21:23

Heej, Var nyss ute och tog några få bilder i det fina vädret. Det har vare bra väder hela dagen, Hääärligt!!!!!!!!

 


KRAM HANNA

Av Hanna - 5 juni 2013 23:30

Tjena, I detta inlägg tänkte jag skriva  till två saknade personer! 


Thea: Jag saknar dig så grymt mkt, jag önskar vi kunde vara med varandra nu. Du och jag måste träffas snart. Jag älskar dig bästaste tremänning!     


Fiia: Jag saknar dig, jag längtar.. snart får jag träffa dig igen   Älskar dig bästste syster, du och jag föralltid :)  





           KRAM HANNA



   

Av Hanna - 2 juni 2013 21:06

Hej! 

Igår var jag på crusingen med 6 kompisar. Det var jätte roligt, Tror jag skrattade hela kvällen! Det måste vi göra om!    


            


Idag har jag vare ute och åkt båt mest hela dagen, badade också för första gången i år   


         




Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards