Hanna.Svensson

Alla inlägg under januari 2013

Av Hanna - 30 januari 2013 20:30

Hejj! <3


Har ni kollat min andra blogg?

Om inte gör det, där skriver jag lite om typ mina kompisar. Nu senast så skrev jag om dom som gillade en fb status   "gilla så skriver jag om dig på bloggen"'

www.hannaaayouknow.blogg.se


  

Av Hanna - 26 januari 2013 22:44

Hejj!
Ikväll så har man ätit popcorn och spelat tv-spel med mamma och brorsan.
Vi spelade Mariokart, hotwheels och wii sports. Kul kul :)) <33

Av Hanna - 22 januari 2013 15:30

Fiia, du är en bra vän en vän man kan prata med.
Jag kan vara mig själv med dig, behöver liksom inte ändra på mig!
Jag kan inte beskriva hur glad jag är över att ha träffat dig. Du är den bästa vän jag har. Du är min syster, tvilling andra halva.Om du skulle flytta skulle jag bli jätte ledsen, du är det bästa som har.

Älskar dig Fiia<3

Av Hanna - 18 januari 2013 22:39

Tjoo!
Idag efter skolan så var man med Fiia, kung. Vi fixade naglarna.

Just nu sitter jag och kollar på tv, vet inte vad pogrammet heter.

<33

Av Hanna - 18 januari 2013 22:39

Tjoo!
Idag efter skolan så var man med Fiia, kung. Vi fixade naglarna.

Just nu sitter jag och kollar på tv, vet inte vad pogrammet heter.

<33

Av Hanna - 16 januari 2013 17:38

Just nu så ska jag kolla på film, Twilight :D
Men det är ju snart mat så får se hur länge jag hinner se innan.


Idag på skolan så har jag varit med Frida, Gry, Melanie, Robin, Fiia, Maja, Louise, och Moa. Kul faktist :))


Men har inge mer att skriva så vi höres!


Av Hanna - 13 januari 2013 18:40

Hejhej!<3


I helgen har det varit konffa träff (stavning)

Kul helg. 



Fiia har också räknat ut att vi varit bästa kompisar i 3 månader och 2 veckor imorgon.


En hällsning/Text till dig Fiia<33:


Fiia jag älskar dig, du är så fin, snäll, rolig ja allt en bästa vän är. 
Du är det bästa som har hänt mig.

Jag hoppas att vi är bästa vänner livet ut. Du finns här för mig och jag hoppas att du vet att jag finns här för dig också för det gör jag<3!

Vet inte vad  jag skulle göra utan dig<3!

Jag älskar dig så mycket det går inte att beskriva. 

Att vi varit vänner i 3 månader och två veckor är så himmla underbart. Hoppas vänskapen mellan oss varar mycket längre<3!

Du finns i mitt hjärta och kommer alltid göra det. 

Du är som en syster.

Älskar dig världens bästa vän, du&och jag för alltid Fiia! <333:***

 

Av Hanna - 8 januari 2013 15:48

Du är så snäll och rar


Du är den bästa vän jag har


Min bästa vän kommer du förbli


För ingen har så kul som vi


Vi hittar alltid på en massa trams


Och bråkar vi blir vi alltid samms


Du är den bästa vän jag har

 

                                              

Ett hjärta kan slå

ett hjärta kan brista

en vän kan man få

en vän kan man mista

men i mitt hjärta finns du gömd för en vän som du

blir alldrig glömd

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------


 

Fiia du är min bästa vän en sådan man kan kalla syster. Älskar dig! <3333:*****

 

 

 

 

 

 

 

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards