Hanna.Svensson

Alla inlägg under september 2014

Hej

Av Hanna - 29 september 2014 17:12

Såhär såg jag ut i lördagskväll :)

Av Hanna - 26 september 2014 11:37

Hej! Jag sitter på skolan. Vi har precis ätit lunch, så nu sitter vi på biloteket på skolan vid doms datorer (Y)! Våran lektion börjar om 10 minuter :(


Vill ni veta en sak?

Såklart ni vill det va?

Ni läser ju min blogg så...!

Iallafall, igår till lunch  åt jag hamburgare (praoade igår så åt på en annan skola)  Idag till lunch åt jag hamburgare och till g.middag idag ska jag äta hamburgare på sibylla! 

Jo, jag och mina kompisar ska på G.U.D ikväll så :) 



Jag känner att detta vart ett konstigt inlägg! MEn jag orkar inte bry mig för min lektion börjat om 2 min så jag måste springa nu! Hej då! 

Av Hanna - 11 september 2014 14:50

Hej! Jag är hos Tindra idag igen, var det igår men. Sen följde hon med mig på bussen hem! Vi gjorde en video till vfm igår, men den verkar inte gå att ladda upp, vi får väll se om den kommer upp! Aka vi gjorde massa kul t.e.x att fota ? här kommer lite bilder!!!

Av Hanna - 9 september 2014 17:08

Ställ fler frågor,har bara fått 2st frågor änn. Får jag inga fler blir det inggen video!

Av Hanna - 5 september 2014 15:00

Hej! Jag tänkte ha en frågestund! Ni ställer frågot här men jag svarar på dom i en video på videofyme. på videofyme är mitt användarnamn hannayoow.  Så bomba det här inlägget med fråger! För er som inte har videofyme men ändå vill se den videon så vet jag att man kan kolla på offentliga  profiler  även  om  man  inte  är  medlem! Men det är så att jag vet inte hur man gör det!  Men ni ksk är mer tekniska än vad jag är, HAHA! 


Ni gör mig jätte glad ifall ni skriver frågor till  mig i detta inlägg eller något! 


Föresten jag har kommit på en sak (faktist nyss, hehe) är det någonm av er som läser min blogg som inte känner mig i verkligheten? ska jag fixa en sida på fb som man kan gilla, där jag lägger ut när jag gjort ett nytt inlägg eller så eller ska jag fixa en kik dit ni som inte känner mig kan skriva? Det är upp till er!!!

 

Det var allt för mig, nu ska jag vara med min fina stina en stund innan min buss går hem från stan <3 :* 

Av Hanna - 4 september 2014 09:13

Här kommer ett inlägg som skulle vart postat i torsdags!


Hej! Igår var jag i skogen! Jag följde med pappa och jagade. Sen körde jag bil också (Y) sen så köpte vi två klädställningar av en vi känner (Y) så igår kväll monterade jag upp en klädställning i mitt rum (Y) det vart då lite kort sammanfattat om min dag igår!!! Idag var det meningen att jag skulle på jakten med men pappa åkte aldrig dit så det blev inte av. Så jag funderar på om jag ska ta och fixa lite i mitt rum ist. Typ som att hänga dit de kläder som ska vara på klädställningen och plocka upp från golvet. Ksk jag hänger upp tavlan jag skulle hängt upp på väggen för länge länge sedan!!!! Jag har också fått lust att möblera om men jag vet inte hur det blir med det!
Här kommer en bild på klädställningen :)'




[Bild]

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards