Hanna.Svensson

Alla inlägg under juli 2013

Av Hanna - 26 juli 2013 13:09

Tjoo!! Idag så har jag inte hunnit gjort så mkt! Men om en stund så ska jag åka till Tova!!! Sen i kväll ska jag åka till sta för det ät ju laxfestivalen :)) Men vrm man ska va mä där är ju frågan!! Har inte bestämt mä någon än!!! Så man får väll se......!! Men aja just nu så kollar jag på tv så har inte tid att skriva nå mer!!! Ksk kan skriva mer ikväll eller imotgon!! Herrå ♥♥♥♥

Av Hanna - 26 juli 2013 13:09

Tjoo!! Idag så har jag inte hunnit gjort så mkt! Men om en stund så ska jag åka till Tova!!! Sen i kväll ska jag åka till sta för det ät ju laxfestivalen :)) Men vrm man ska va mä där är ju frågan!! Har inte bestämt mä någon än!!! Så man får väll se......!! Men aja just nu så kollar jag på tv så har inte tid att skriva nå mer!!! Ksk kan skriva mer ikväll eller imotgon!! Herrå ♥♥♥♥

Av Hanna - 25 juli 2013 19:41

Tjena! 


Min dag har vare kung!
Först så solade och badade man med brorsan och sedan så bada man mä Tova! As roligt! 

Och kanske ska bada snart igen!


Imorgon är det laxfestivalen :D Ska nog dit mä Tova!! Kanse ska va mä henne på dan också :) 

Det är också laxfestivalen på Lördag ska dit då mä får se om jag ä mä Tova då också eller ån annan!!! 




Älskar och saknar min lillasyster!  Önskar att du bara föll ner från himlen här och nu framför mig! Vill vara mä dig nu!!!! Komm hit nu!!!!!!!!!!<3 :* Detta var ingen lg text för jag är sämmst på att göra texter...! Men älskar dig enormt endå bara att jag inte kan vis de i en sådan text jämmt ksk!!!! Till FIIA <3 :*




 


:D

Av Hanna - 20 juli 2013 15:21

Tjena på er! Igår så hade jag beachpart, det var jätte kul!

Men ikväll ska jag ner på stan mä Tova! Det är ungdomensdag!!

Aja jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om helt enkelt!! Men ja vi höres väll! :D  

Av Hanna - 16 juli 2013 18:47

Tja! Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men på sommarn så sitter jag inte vid datorn så mkt! Och jag hittar inte bloggplatsen på "play butik" i tellefonen så kan inte ladda hem appen fast att jag vill :( !!!!   Men aja !


Minns inte när de va men det var ett tag sen så var jag mä Gry :) vi åkte på barnens dag! Där så var vi mä stina och nåra andra en stund! Sedan så åkte vi hem till mig. hemma hos mig åkte vi bland annat och fiskade, Vi åkte ring efter våran båt :) och vi satta typ vid elden och allt möjligt! Sen så sov hon ju över hos mig! Nästa dag så åkte vi till sandudden och badade och åkte vattenskidor efter båten då :) fast jag åkte inte! Det var kul Det måste vi göra om!!! :D <33 


kommer inte riktigt på vad jag gjort igentligen! 

Men i förrgår så var jag mä stina och vi gjorde lite allt möjligt, vi plockade bland annat smultron, vi hittade ett jätte bra ställe på min gård! det fanns jätte mkt smultron :D!

Men sen så följde jag mä henne hem, jag skulle sova över! Och Matilda gjorde det oxå. Vi sov i tält! Nästa dag så gick vi ner på marknaden :D sedan så var jag med Tova oxå vi gick oxå på marknden och stan jätte kul vare :D Nere på marknaden så köpte jag två par örhängen och en vårrulle!!!! 

Nu längtar jag bara tills på fredag för då ska jag ha beachparty :D  

Jag har inte så mkt mer att skriva om nurå men!!


Saknar Fiia as mkt hon är mitt allt mitt liv! Fiia du får alldrig i mitt liv lämna mig och inte efter de heller! Vi får alldrig tappa kontakten!!!   Älskar dig   

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards