Hanna.Svensson

Alla inlägg under mars 2015

Av Hanna - 31 mars 2015 18:04

Hej, imorgon ska jag gå på bio och se på fastande furious 7  (Y) 

Av Hanna - 22 mars 2015 13:18

Alltså jag har  inga ideér  till vad  jag  ska  skriv om, det är tråkigt att skriva  om mina dagar hela tiden.   Vad  tycker ni är roligt att läsa om ???.

 


Hej, 


Igår så  var jag till  sundsvall  med  min kusin och hennes  familj :)  

Vi var  på några affärer  men grejen var i det hela inte shoppingen vi åkte dit för , utan vi skulle  till drakborgen.  Så mitt kusinbarn fick leka lite (Y)   

Vi åt middag på MAX      


Sedan på kvällen , eller det var nog mer på natten så pratade jag med tre kompisar i tellfonen :)  Så jag sov väll inte förns klockan var 03.30 tror jag :''')

Haha, men det var kul :)


Å nu vet  jag  inte vad jag ska göra. Men tråkigt har jag, vill hitta på något ju :/  !!!

Får se om man ksk hittar nån å vara med   

  

 

 

Av Hanna - 19 mars 2015 07:05

Tjena tjena :)

Det var ett tag sedan jag bloggade nu! Senast var torsdagen för 1 vecka sedan. Den helgen var jag på läger dom jag skrev, och fet var riktigt kul.
Jag kan ju berätta om min vecka som varit (Y)

Måndag: Ett tag efter jag slutat skolan så träffade jag en kompis, vi var typ på biblioteket och laddade mobilerna. Tills detta hände :

Min mobilladdare gick sönder. Haha den fastnade i eluttaget. Men nu är den iaf hel :)
Sen så åt vi på Sibylla med en annan kompis, riktigt gott (Y) :) och sedan gick vi på Ica och sen var vi uppe vid hågesta ett tag innan vi vart tvungna att gå till min buss!

Tisdag: På min sista lektion försvann strömmen, jag trodde att det bara var i skolan. Så jag och en kompis gick ner på stan men där var ju all ström borta så det var ju stängt.
Sen träffade vi en annan kompis och vi Satt i parken i solen :) sen hittade vi också att det var en affär som var öppen där vi kunde köpa godis (Y)
Men vi hade inte så mkt att göra när stan inte var öppen. Åkte iaf hem med 4:a bussen. Hemma så staplade jag ved, var ute och gick och tränade på en grej vi har hemma (Y)

Onsdag: jag hade praktik igår. Men efter så skulle jag vara med en kompis först men hon kunde inte :( Så jag var med en annan kompis :) vi lyssnade på musik och ja!
Sen så åkte jag till min stuga :)

Torsdag: Idag har jag också praktik och sen vet jag inte vad jag ska göra!

Fredag: Imorgon har jag skola :) Träffa kompisarna på skolan (Y)
Sen efter skolan vet jag inte vad jag ska göra än, hoppas att nån vill göra något med mig :D

Ja, det var lite utav min skolvecka ;)

Av Hanna - 12 mars 2015 21:21

Tja!
Kan inte ge er nå svar på frågor från frågestunden!
För har inte fått några frågor än!
Enligt statistiken läser ni min blogg så är iaf inte pågrund av att jag inte har läsare!

Jag sitter just nu och packar för jag ska iväg på ett läger imorgon! Men om ni har mitt nr/ min snap/ min kik så får ni mer än gärna vara sociala med mig! Alltid kul :)

Idag var jag och Chatrin och kollade sommarjobb som jag skrev i inlägget igår! Men dom ville att vi skulle skriva ett CV (eller hur man skriver det :'') ) så vi ska väll fixa det så vi kanske får nå jobb!

Förresten kommentera vad ni vill ha för inlägg så är ni super söta! Haha (Y) hej då!

Av Hanna - 11 mars 2015 20:04

Hej, idag har jag varit i skolan! Kände för det istället för praktiken!
Efter skolan så gick jag och Chatrin på stan en stund och sen gick vi och träffade Benjamin!
Så jag har varit på stan typ hela kvällen. Och det va kul :D
Och imorgon ska jag kolla efter nåt sommarjobb med Chatrin och sen vet jag inte vad vi hittar på :)

Ska lite uppdatering om hur min dag varit, den har iaf vart bra!! Men nu ska jag se på tv en stund, hej då!!

Av Hanna - 10 mars 2015 17:12

Haft en bra dag?


Hej! 

Jag tänkte ha en frågestund.  Så ställ  mig frågor. 

Om ni inte  vill att jag ska veta vem som ställt frågan går det såklart bra att fråga anonymt, jag blir glad bara du frågar mig  något 😄

Svarar  när någon  ställt nån fråga 🐍  

Av Hanna - 9 mars 2015 17:46

Hej hej!
Kom hem för ca en timme sedan, ska snart äta mat!
Funderar på iaf jag ska ut och gå lite ksk? Vi får se.
Imorgon i skolan ska jag och praktiksammordnaren åka till en kläd och sko affär och kolla om jag får ha praktik där. För jag har haft praktik på ett äldreboende riktigt länge nu! Så dom/vi tycker det är dags att byta!

Mamma ropar på mig att maten är klar så måste gå, hej!

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards