Hanna.Svensson

Alla inlägg under mars 2012

Av Hanna - 27 mars 2012 20:44

Heej!

Har tittat på film med mamma och brorsan! vi såg på "Två tiger bröder".

Var jätte bra, men man vart ju grinfärig när tiger bröderna inte fick träffas och efter ett år fick dom trfäffa varandra då dom skulle slåss, men då dom märkte att det var ju deras bror.

Tänkte ett tag bli vägitarian när man tänkte på alla djur man äter...! Men kött e ju gott så kan ju inte skippa det. Men tänker man på djuren så !   // tigerälskaren Hannna <3 

Av Hanna - 17 mars 2012 17:46

Heej!

Just nu sitter jag hemma hos Maria. Vi har inte gjort så mycket typ kollat på Vampire diaries :D

jag ska sova hoss henne idag :) Men nu måste jag gå jag har inte tid. Måste vara med Maria KRAMIZZZ Hanna <333

Av Hanna - 17 mars 2012 09:17

Just nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik, ska väll städa lite snart och sedan hitta på nå.

Igår var det skola. Så här såg chemat ut:

So
no

håltimme

lunch

musik

engelska

Tror att det var så iallafall, kan ha blandat ihop någon lektion med någon anna men aja...! 

På håltimmen så åt jag först lunch med Matilda, Magdalena, Frida och Louise. Sedan så gjorde vi inte mycket. Men efter en stund så gick jag F och L ner på stan.  M och M ville inte följa med :(. Men på stan så köpte jag en väska och en kompis  hämtade en bok på biblioteket. Men när jag skulle köpa väskan hade jag med mig 200 kr och den kostade 349 kr. Några dagar tidigare så var det 50% på den, fast dom hadde  fått in fler väskor så då vart det fullt pris på den med,. Jag ringde till mamma och berättade medans jag och F var på väg tillbaks till skolan. Mamma ringde då vi var uppe vid skolan och sa att hon hade pratat med dom på affären och jag skulle få 50% på väskan. Så då fick vi vända och gå tillbaka. Jippi nu har jag en fin väska oxå (enligt mig iallafall.) Men då vi kommit tillbaka till skolan så var det lunch och då var jag och F med Anna en liten stund sedan hade vi resten av lektionerna sedan åkte jag buss hem. På kvällen hemma hade vi en liten myskväll med godis och saft :) och vi tittade på The voice sverige. :)

Det var min fredag det :)       KRAMIZZZ // HANNA

Av Hanna - 2 mars 2012 12:51

Heej!


Jag siter vid datorn inne på biblioteket. Har haft håltimme och nu lunch, på håltimmen var jag med Magda  och Matilda nu på lunchen är jag själv fzsr kanske hittar någon att vara med snart vem vet??

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards