Hanna.Svensson

Alla inlägg under april 2014

Av Hanna - 29 april 2014 18:16

Hej, vill nni veta en sak ? På svenskan s   å har vi upgitft att skriva en blogg (har säkert skrivet om det en gång haha) !! Men i allafall så har det varit jätte svårt men idag när jag kom he så kom jag på vad jag skulle skriva och jag skrev ganska mkt för ju mer jag skrev ju mer kom jag på att skriva!! Har gjort 2 inlägg en så länge men det kommer bli minst 3-4 st tror jag! DEt ska ju vara minst typ 2 a4 sidor på dator!! Det jag skriver är typ att jag i "min" blogg är äldre än på riktigt och att jag bor i rtt hyreshus (lägenhetshus)!! 

Det är nästan lättare att blogga här! Haha!! D

Det var bara det jag ville säga!


Av Hanna - 27 april 2014 21:11

Ja då var det roliga slut och det tråkiga börjar igen!  Ni kan aldrig gissa vad va?! 

Nu är påsklovet över och skolan börjar imorgon! Fast lite kul äre nog endå, man är ju inte med alla kompisar på lovet som man är med i skolan! Så det är ju en rolig grej! :D


Jag har slut på ideér till inlägg! Jag behöver verkligen er hjälp! Vad vill ni läsa mer eller mindre av eller har ni nåntig ni vill jag ska börja med ?

Asså ni skulle betyda mkt om ni hjälpe miig! Tack på förhand / Hanna :D

Av Hanna - 25 april 2014 23:10

Hejj! Idag har jag inte gjort så jätte mkt! Det började med att jag åkte till stugan med pappa och Emil! Och senare när mamma kom hem så åkte jag till stan för att vara med folk! :D Vi satt inne på MM (vid stolar och bord dom säljer) tills dom kom och sa typ att det inyte var nån rast plats där! Så vi var tvugna att gå Haha!! Och senare i kväll så åkte vi till min kusin! Och för en stund sedan satt jag ocg Emil och kollade på "pll"!  Å nu ska jag väll typ bara sova antar jag!!! 

---Jag har ingen nyare bild så ni får ingen bild---


BYE BYE  :*

Av Hanna - 24 april 2014 11:20

HEj!Jag sitter och väntar på att min moster ska komma och hämta mig! Jag  och min kusin ska åka till badhuset och bada  

Sjukt kul att göra något med sin kusin! 

Och föresten man börjar märka att det är sommar, jg har fått minst 5 myggbett på både armar och benen!    Inte gilla..! 

Men ja dåses vi ksk ikväl eller imorgon :*

Bild från google!

Av Hanna - 22 april 2014 06:38

Hejj! Jag sitter just nu och dricker te, i hoppo m att jag inte ska tappa rösten helt! Jag har nämligen varit lite hes in nåra dagar men nu är jag ganska så mkt hesare   ! Men vi är 3 som ska åkabuss och va med varanidag och då kan ju jag åka själv dit så jag sparar på rösten! 

Vrf jag ska åk buss är för att jag ska till kramfor Som ni ksk förstod i rubriken! Hahh   Och i kramfors så ska jag och colorfreaak.blogg.se (Matilda) och Frida shoppa och gå på subway!! Kul va?! :D


Men nu måste jag ta och dricka upp mitt te och fixa miig så vi höres! :P      

Av Hanna - 20 april 2014 22:56

Tja! Sitter och pratar med min fina kompis på skype! Vi har inte träffats på så sjukt länge! Kan ni fatta hur mkt jag saknar henne eller? Asså det går fan inte att beskriva hur mkt jag saknar henne! Vi sitter och tar upp många fina gammla minnen! Haha det är så jäkla kul att prat med henne!  Aja om du läser det här syrran så vet du att jag älskar dig sjukt mkt! Pöss!!    

Av Hanna - 20 april 2014 22:22

Fixat frukt mys till min familj! <3   

Av Hanna - 19 april 2014 18:39

Hejj! Detta blir ett snabbt inlägg!!

Jag har för en liten stund sedan duschat och nyss hittat kläder! Så ska närsomhelst gå och sminka mig och fixa håret. För jag ska åka till en kompis för att träffa kompisar och senare gå ner på stan för att gå fackeltåg (stavning) och sedan gå till kyrkan och efter det gå till försammlingsgården och äta påsk mat! Och äta gör vi typ vid 00.00 Kommer nog att bli kul, jag var ju där förra året också! 

Det ksk kommer bilder från kvällen anntingen ikväll/natt eller imorogon (om jag tar några! Haha) 

Jaja jag ska snart åka så måste gå nå!!

Här kommer 3 gammla bilder!!!

     

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards