Hanna.Svensson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Hanna - 19 augusti 2013 21:00

Igår va man mä tova och mamma i birsta jätte kul :D ! 
Jag tänkte att jag kunde lägga upp lite bilder på vad jag köpte, det blir lite roligare än att sitta och läsa och ine veta hur den tröjan texempel ser ut! Se här -----------> :D        

NAGELACK MÄ SMAL PENCEL!


 

GUMMIBANDS HÅRSNODDAR

   


Ja det var det jag köte riktigt nöjd faktiskt :D   

Av Hanna - 15 augusti 2013 13:16

Tjaoo!

I måndags fyllde jag år och jag kom precis på att jag kan ta och blogga om de! :D


På morgonen så började jagj med att typ baka tårta (efter att jag kleve upp och äte frukost och så) tror de va första gången jag gjorde tårta utan att mamma va hemma, hon jobbade nämligen! Iallafall jag gjorde en usa tårta och en som de stod 15 på :D s3enare under dagen så fick man ju gäster och så men ja! 
I pressent så fick jag ett par skor, 3 par byxor, 2 tröjor, mascara, ögonskugga, örhängen, hylla, högtalare, pafym, bodylotion, sminkborstar, pengar och blommor! Tror de va allt! Jag vart faktiskt glad! 
Men nåra dar innan jag fyllde år så bakade jag och min kusin ALva! Vi bakade kolakakor, kladdkakemuffins, chockladbollar, och silviakaka! Men jag hade en riktigt bra födelsedag. (De var bara synd att en speciel person inte kunde koma! Duvetvemduär!)


Men just nu sitter jag och lyssnar på musik i min nya högtalare! :D Haringemerattskriva! Bye! <3 :D

Av Hanna - 13 augusti 2013 15:37

Denna text är skriven till en mkt speciel person!

 

Dom säger att änglar bor i himmlen men vad gör du då här hos mig?

Jag är så glad över att du finns, för att du är just min vän. 

Du är mer än en vän för mig, du är min bästa vän, min ängel, min tvilling, min syster, min andra halva precis mitt allt hela mitt liv! Vi ska alltid vara vänner, hela livet, längre än så inget ska få skilja oss åt inte ens döden för du är min lilla syster oavsätt vad som än händer! Vi har våra stunder då vi är sura på varandra men än så länge så har våra bråk inte varat längre än 10-15 minuter! Jag saknar faktiskt skolan på ett sätt, vi brukade sitta utanför A 18 medan en speciel klass hade lektion där inne sen när dom gick så gick vi typ till våra lektioner eller så satt vi kvar! haha! Jag har faktiskt många bra minnen från skolan! Vi har alltid kul då vi ä mä varan på skoltid(utanför skolan mä), mkt skratt!! :D Folk kan tycka man är helt knäpp ibland men vem bryr sig, när jag är med dig så är jag alltid glad, ibland så ksk det inte märks men inombords så är jag alltid glad! 
Vi har många minnen som jag inte kommer att glömma, en del pinsamma minnen och många andra! 
Du får aldrig lämna mig, vi får inte tappa kontakten mä varandra!  Jag kommer alltid finnas för dig min syster och jag hoppas du finns för mig mä! <3

Vi har inte träffats på mer än hela sommarlovet och det känns riktigt hemskt! Jag saknar dig älsklig, jag önskar du vore här, här hos mig just nu, tänk om du stod och knackade på min dör just nu! Gud vad glad jag skulle bleve då! 

Älskar dig så otroligt mkt  tror inte du vet hur himla fin och underbara person du är!             Jag vet jag har sagt det några gånger men DU ÄR UNDERBAR!!!!!!!!!!!!  

 

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards