Hanna.Svensson

Alla inlägg under augusti 2014

Av Hanna - 31 augusti 2014 14:47

Tjena! Just nu sitter jag på bussen. Jag är påväg hem från Vålådalen :( Jag hade kunnat vara kvar ett tag till!! Det har varit jätte kul! Jag träffade en tjej oxå som är jätte snäll, glömt hennes namn :/ synd! Hoppas vi träffas nästa år med!! Det vore kul!
Men nu ska jag fortsätta att ha skoj med mina fina vänner på bussen! Bjuder på typ lite selfies ??

Av Hanna - 25 augusti 2014 15:16

Hej! Imorse ringde dom från skolan och sa att mina prao dagar kommer vara på onsdag och torsdag, men dom har inte fixat så att jag kan prao någon stans än så då fick jag vara ledig istället!!! Och sen så har jag tagit ledit från skolan på fredag för att jag ska på läger för att utbilda mig till ledare steg 2! Så jag gick till skolan i måndags för att fixa schema och är ledig två veckor till :) KUNG!!!!
Så jag får typ sovmorgon 3 dagar till :)

Av Hanna - 22 augusti 2014 15:13

Hej den 23 september har vi våran 3 års dag! Då har vi spenderat 3 år tillsammans jag fattar inte hur du har stått ut! Men jag är glad att du gjort det! Fiia du är inte bara min bästa vän, du är oxå min lillasyster!!! Vingar inte träffats på sjukt länge. Det märks verkligen för vi tappar mer och mer kontakten med varandra! Men det ska bli ändringar på det!!! Du vet att jag saknar dig älskling! Puss på dig babe! ?

Av Hanna - 22 augusti 2014 10:17

Tja! Igår när posten om så skynadee jag miig ut fr att jag visste att jag nån gång under denna vecka skulle fån ett paket. Och när jag fick osten vart jag så glad jag sprang in. Jag hade fått mitt paket! Gud så glad ja blev!  Det var jätte kul att få!  Alla produkterna ar superbra! 


Men nu har jag nyss vaknat typ. Och funderar på att gå och göra frukostbröd till min frukost! Så ja....!

HEEEEEJ DÅ ALLA !!!!

Av Hanna - 20 augusti 2014 10:59

Hej! Jag är på skolan första skoldagen. Men idag har vi typ pratat om schemat. Vi ska ha våran riktiga skoldag på onsdag nästa vecka!!! Så jag ska äta lunch nu sen ska jag vänta på bussen hem

Av Hanna - 18 augusti 2014 21:39

Just nu är jag ned Matilda Stina och Linus! Vi gör inget intressantare än att äta chips och lyssna på musik, haha ! Jag och Stina såg på idol medans ja, haha hej då!!!

Av Hanna - 18 augusti 2014 12:04

Hej! Jag har precis gjort en smultron smoothie! Den blev faktist rätt god :)
Idag så började min lillebror och två av mina närmsta kompisar skolan, HAHA!!!! Nä men jag börjar då skolan på onsdag! Vrf vi börjar olika är för att vi går helt olika skolor! Dom går i högstadiet och jag ska börja gymnasiet! Kommentera om bi vill att jag ska göra en video på videofyme om vad jag ska gå för gymmnasium (Y)

Av Hanna - 17 augusti 2014 16:29

Hej! Jag är hemma nu har varit hoss mina kusiner! Så jag ska laga middagen idag. Det ska bli cykling tacos! Alltså det är ingen köttfärs utan istället cykling och mangoraja sås!! Det blir säker gott! Ni ksk får en bild sen på maten(?) :)

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards