Hanna.Svensson

Alla inlägg under juni 2014

Av Hanna - 30 juni 2014 22:56

Jag e med i Moa Murderses tävling! kolla hennes blogg!!!!  http://epicfaiil.se/ 

Jgvil vinna  Zombie Bear Top!!!! Jag tycker att det är jätte snyggt!

 
Av Hanna - 22 juni 2014 17:14

Hej! 

Jag har en fråga till er! Vill ni ha nån frågestund eller vill ni ha fler "the fried tag"!!  Det är bara att kommentera!  :D 

Vi höres när vi höres   

Av Hanna - 19 juni 2014 13:02

Har ni nått gemensamt ?

- Ja, vi båda är tjejer! 


Kan inte ni göra en challenge ? Det skulle vara rooooligt.

- Nej, de funkar inte att lägga ut vides på min blogg! Jag har tesat e gång! 


Hur lärde ni känna varandra?

- Via Fiia! 


När lärde ni känna varandra?

- Via Fiia!


Vad brukar ni göra?

- Se på film, Hoppa studsmatta, laga mat Och vara med Stiina, Matilda oh Gry!


Hur ofta är ni med varandra?

-Ganska ofta! 


Bästa och sämsta med varandra?

- Tova-Hanna är snäll och rolig..det är br asså.Det sämsta är att hon kittlar mig HELA tiden.. kommer inte på nå sämre.

-Hanna- Det bäta med Tova är att hon är BÄST !

Det sämsta med tova är att hon vill titta på "112 å liv och död" så att jag och Stiina somnar! 


Har ni några planer för sommaren?

- Vara med kompisarna vi alltid e med och bada och mysa! 


Säg 3 komplimanger till varandra ?

- Tova-Du är snäll, rolig oh omtänksam.

- Hanna- Tova är snäll, konstig på ett bra sätt och Kunlig!


Nått speciellt som ni gjort som ni kommer i håg extra ?

-När Emil (Hannas bror) körde oss tll en liten bad brygga ute i vattne och for hem själv, så vi vart kvar där. 


Sämsta minnet?

vi vet inte

När vart ni vänner?

för typ ett år sen =)

Hur långe har nu känt varandra?

ja i ett år =p

Har ni några gymensama vänner?

-jadu det kan man lugnt säga.


Har ni bråkat?

-helvete heller nepp ;)


Erat bästa minne?

-Det är samma som uppe tro jag =P

 

Skulle ni kunna dumpa er bästa kompis för att sedan böi varandras allra bästa kompis? 

-Jag (hanna) skulle inte kuna dumpa en bra kompis men jag skulle självklar kunna ha en till jättebra kompis/bästa kompis! 

-Tova. varför skulle jag göra det? jag har dom bästa kompisarna i världen och dom är också vänner med varadra,♥ så NEJ det skulle jag absolut inte göra .. Lindholm :)

Kan ni lägga upp en video när ni svarar på frågorna?

-tyvärr jag kan inte lägga upp videos:'(


Av Hanna - 19 juni 2014 09:46

Hej!!  Jag tänkte göra "the bestfriend tag" fast lite anorlunda!! fr det första kallar jag den för "the fried tag"!

Men jag tänkte även att det är ni som ska ställa frågorna!

Jag ska då berätta hur det går till:  


Ni ska då ställa frågor som jag och min kompis Tova ska svara på!

Det kan vara typ som när vart ni kompisar, hur blev ni kompissar

eller typ bästa minnet! Det är bara att bomba med frågor! 

Jag och Tova svarar på all frågor idag! Så BOMBA nu!!!!!!

                     

Av Hanna - 19 juni 2014 09:27

Hej! Det var ett tag sen nu, men det beror på att jag inte har någon dator i stugan. Och det är mammas och pappas dator jag sitter vid nu! Och är vi väl är hemma så har jag inte så mkt tid till att sitta vid datorn...!!


Idag  är det meningen att jag ska bära ved,städa lite, dursha och sen vara med Tova! 

Hitils har jag bärt in och staplat ungefär 200 vedklabbar!  Jag måste igentligen bära mer men  jag MÅSTE ju blogga.  Jag tänker nog städa och dursha innan jag bär mer ved iallafall!! Det är ju liksom 2-3 timmar kvar tlls Tova kommer   ! 

Jag  och Tova ska baka tills imorgo då det är midsommar! För alla familjer som är där vi brukar vara, bakar alltid något och tar med! 


Den här veckan har jag haft  3 dagars jobb!!  Jag har jobbat som ledare på fotbollsskolan!! Och nästa vecka så börjar mit sommarjobb som är 2 veckor!!!! 

Tjäna pengar jaoow!!!


Men i nästa inlägg som kommer upp om baa en lten liten stund!Jag ska försöka hinna skria det nu! Ska jag ha en "bestfriend tag" a något slag!!! Så kolla sart!!!

Av Hanna - 10 juni 2014 10:32

Jag  vaknade inte för så längesedan! Sknt med sovmorgon!! Skulle igentligen vart i skolan och haft risödagen idag men jag har tagit ledigt! Vrf jag tagit ledigt är för att jag ska ikväll på middag för 9:orna och jag vill hinn fixa mig tills dess!!


Men en annan sak är att jag igr lämnade in min skoldator s nu är det lite svårt för mig att blogga! Tänkt försöka mig på igår att blogga via mobilen men det brukar alltid bli så kontingt + att jag har lösaglar på mig så et är nog svårtatt skriva ett sms via tellefonen, HAHA!! 

Men så då vet ni ifall det blir dålig uppdatering vad det beror på!!


 

Av Hanna - 8 juni 2014 20:00

Nu är jag inne på Moa´s blogg! Vrf ser du i mitt förra inlägg! Och hur jag kan skriva detta inlägg samtidigt som jag är på hennes blogg  kanske någon av er undrar!  Och det är för att detta är ett tidsinställt inlägg :p HAHA!!  

Som jag tror när jag skriver detta är nog alla saker i henne´s webbshop jätte fina!!!  


 

Av Hanna - 8 juni 2014 18:01

Alla Moa Murderess fans glöm INTE bort att kolla  epicfaiil.se  kl  20.00

Då öppnar hon sin webbshop!   Det går absolut inte att missa!!!! 


Moa om du läser detta vill jag säga att jag älskar det du håller på med och hoppas att du aldrig kommer att sluta! Jag läser din blogg varje dag och flera flera gånger per dag! Och du ska veta att jag är ett stort fan av dig! Kram!

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards