Hanna.Svensson

Direktlänk till inlägg 27 november 2021

Har ni börjat julpyntat ?

Av Hanna - 27 november 2021 22:51

Hej alla stjärnor!

Helgen har hittills varit bra.
Igår kväll (fredag) var vi barnvakt åt Benjamins småsyskon. Hans mamma vart överraskad av några av hennes kompisar på en middag. Så när hon var borta lekte vi lite och hade fredags mys med film och chips med Benjamins små syskon.

Idag (lördag) så åkte vi till garaget och bytte olja och oljefilter på bilen. Sen hälsade vi på hos benjamins mamma. Två kompisar till deras familj var och hälsade på så vi gick dit och sa hej. Sen gick Benjamin och jag på kina restaurangen och åt middag. Jag tänkte sedan köpa lite godis men när jag väl var på affären blev jag sugen på ost och kex så det fick bli det. Efter middagen och en sväng på affären så spelade vi plump å åt lite kex med ost hos Benjamins mamma.
Om jag van? Haha jag kom sist.

Imorgon är det skyltsöndag här på stan. Så då är den enda planen att vi ska gå på den. Sen så har vi inget mer planerat än så länge. Men jag hoppas vi kommer på något. Annars lär det väll bara bli en lugn mysig söndag.
Men juste kom ju på när jag skrev detta, de är ju första advent imorgon. Då måste man ju fika lite adventsfika. Blir nog äta en eller kanske ? två ? Lussebullar också.

Julpyntat har vi börjat med. Vi är nästan klara. Jag tänkte sätta mig nu och beställa 2 st julstjärnor till vardagsrummet. Sen är det julgranen kvar. Men den har vi nog tänkt vänta med minst 1 vecka till. Så de blir lite närmare julafton lixom.

Har ni börjat julpynta ännu?  


Föresten, ni såg kanske i förra inlägget att det var en del frågetecken. Jag la in några smilisar från iPhone tangentbordet och då blir det tydligen frågetecken. Så nu får det bli ett inlägg utan smilisar. (Tråkigt tycker jag) 

Hoppas ni får en fortsatt bra lördag mina stjärnor!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 5 maj 2022 08:04

Hej alla mina stjärnor!    Det är 2 veckor sedan vi flyttade!! Jag har till och med missat att berättat att vi skulle flytta tror jag. Men det har vi gjort.Vi bor nu mer i en 3:a istället för en 2:a som vi gjorde innan. Vilket betyder att vi har ...

Av Hanna - 10 mars 2022 15:09

Hej mina stjärnor. Var ett tag sen jag uppdaterade. Har helt enkelt glömt bort det bara. Sitter i soffan nu i skrivande stund. Igentligen ska jag städa, ska bara finna motivationen till det. Det jag tänkte ta upp är att jag har beslutsånge...

Av Hanna - 6 januari 2022 15:24

Hej alla mina stjärnor. Det har varit lite dålig uppdatering och jag tänker inte sitta här å berätta om nån dålig ursäkt om varför. För det finns heller ingen. Jag har bara inte tänkt på att skriva något inlägg. Men jag tänkte att jag skulle ku...

Av Hanna - 20 december 2021 21:57


Hej alla mina stjärnor. Förlåt för min dåliga uppdatering! I fredags hade jag en jättemysig tjej kväll. Jag var hemma hos min kompis Emma. Det var bara hon och jag. Vi drack vin, åt ost och kex. Vi spelade lite kort och snackade. De var väldigt...

Av Hanna - 3 december 2021 23:04

Hej mina stjärnor! Ikväll jobbar min sambo. Så jag har varit med hans lillasyster. Vi har ätit snacks å lyssnat på musik och snackat. Vi hade även på oss ansiktsmask (som ska föreställa sengångare). Så vi har haft en mysig kväll. Jag har ni tä...

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards