Hanna.Svensson

Alla inlägg under maj 2012

Av Hanna - 31 maj 2012 12:25

HEEJ!
Kom igän (stavning) nu! Jag behöver en kommentar till för att blogga som jag brukar.SNÄLLA!?!?!? Annars tror jag inte ni vill att jag bloggar mera.

                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                   


Aja, idag ska jag följa med en kompis hem efter skolan :D SUPER KUL!!!!!!     // kramis Hanna <3333

Av Hanna - 29 maj 2012 21:50

HEEJ!Nu gäller det att ni skriver komentarer på mina inlägg, jag tycker att det är roligare att skriva om ni komeneterar. Annars kommer det bli mycket färe inlägg här, då proriterar jag inte att blgga på denna blogg. Ni har tid att fixa re! Om jag får MINST 2 komentarer tills måndag så bloggar jag ungefär som nu eller mer. Men om ni inte kan fixa minst 2 komentarer tills på måndag så prioriter jag inte denna blogg, då kan jag ju lika gärna göra andra saker än att sitta vid datorn hela tiden. Vill ni har mera inlägg ge mig två komentarer annars så äre ert problem. Jag försöker skriva flera inlägg tills på måndag.Men på måndag så skriver jag ett inlägg om ni fixat eller inte! :) LYCKA TILL // HANNA <333

Av Hanna - 28 maj 2012 20:10

HEEJ!
Idag då jag och Matilda var på stan med mamma så sa mmma, är det där pappa. Och¨då trode jag att hon sa där är pappa.  Så då sparng ja och tittade på motorhuven för att han har fåt reklam på den ifag, och då hör man "fel huv fel huv" då är det pappas jobbarkopis som sitter i bilen lika dan bil lätt att ta fel, PINSAMT!!!!!! o_O


Men sådan häner ju! Och såklart händer det mig, inte första gången något pinsamt händer mig kan jag ju säga !!!!! ;/


Just nu lyssnar jag på musik samma låyt typ gång på gång på gång... Veronica Maggio - Mitt Hjärta Blöder :D

Igentligen ska jag typ göra min läxa men orka! (gör den typ KANSKE snart! )

Istället för läxan så sitter man vid fb, youtube, bloggplatsen.., instagram och så pratade man nyss i tellefonen. Det är roligare än att göra läxa!!!!   

LÄXA=        // Hanna ! <33333


Av Hanna - 27 maj 2012 00:41

JAAAAA!!!! Loreen vann eurovision song contest!! Hon var klart bäst av dom alla, sedan tycker jag gamtanterna från ryssland var bra. Jag satt allvarligt och höll tummarna för den tjejeen. LOREEEEEEN!! ;-) <3 <3 Imorgon är det morsdag! Köpt morsdagspresent till mamma, men mer kan jag tyvär inte säga för tänk om hon läser det :$Jag och bror ska göra middag imorgon! :-D. // Hanna <333333

Av Hanna - 19 maj 2012 20:18

Ja då har man vare med Frida Matilda och Louise igår och idag, vi hadde väll kul. Men igårkväll kunde vi ju sova oxå :)

Vi skrattade och pratade jag vet inter hur länge jag Matilda och Louise, ja det var med rätta ord ROLIGT!!

Det där måste vi göra om tjejjor!

Efter att man vare hos Louise så var man på marknaden med Matilda :) Men man lär nog åka dit me familjen imorgon om vädret är bra!
Ja....... :)

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och ja vem vet kanske bloggar jag mer !    Love you // Hanna <333

Av Hanna - 18 maj 2012 09:57

Heej.

Ja idag ska man väll inte göra så mycket. Man väntar väll på att  BÄsta vän ska komma ikväll sedan ska man hämta en annan vän sedan ska vi till en annan vän och ha tjej kväll :D- <333

I onsdags var vi på stan och köpte jätte mycket godis. Vi kommer börja må illa innan det är slut, Jag lovar!!!



Men jag har fler bloggar med nåra personer gå in på dem

Min och Bästa väns - www.hannaochmatildas.blogg.se

Min och bästa väns och kompis - www.frukirbyfrutjorvenmrblondie.bloggplatsen.se



Jag  har inte så mycket mer att säga nu, men förhoppningsvis kommer det komma lite blder senare på hur vi haft det ! :D <333

                                                  
                                                  
                                          LOVE YOU / Hanna <3333

Av Hanna - 4 maj 2012 14:35

           

  

Av Hanna - 4 maj 2012 14:29

HEEJ!

Just nu sitter jag och se på  film.

Ser på "I taket lyser stjärnorna" för andra gången. jag såg den medans bästa brorsan var på skolan och då var den slut precis då han kom hem, och då ville han se den så att nu ser vi den igen. Leta jätte järna fram en trailer (stavning) om filmen.

Men jaa, Den är jätte jätte bra!

Jag vet aldrig vad jag ska skriva om men ska nog snart lägga ut bilder då jag ändå får låna mamma och pappas dator, dom har alla bilder på den !

                                                  
      // HANNIZZZZZZZZZZ <333333

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards