Hanna.Svensson

Alla inlägg under september 2013

Av Hanna - 21 september 2013 09:46

Tja! 
Jag och Gry sitter vi datorn och typ kollar runt och lyssnar på musik! 

Vi har typ bara hunne mä och fixa oss, äta frukost och nu detta! :D 

Idag blir det nog mer bilder ute! Vi lägger nog upp dem här om mammas och pappas dator vill funka asså så man kan överföra bilderna till doms dator, annars funkar den! 
Men vi ksk gör pankakor till lunch vi får se och om det går då så kommer de bilder.

Men nu ska vi antingen hitta på något eller chilla vid datorn! 


Bloggar nog mer sedan! Vi höres! 


PS. VAD VILL NI LÄSA MER ELLER MINDRE OM HÄR PÅ MIN BLOGG?! KOMMENTERA!!!

 


 

KRAM HANNA

 

 

 

Av Hanna - 20 september 2013 22:14

                               

Av Hanna - 20 september 2013 18:35

Sitter och väntar på Gry som ska komma! Hon ska sova över hos mig! Får se om hon ksk vill fota :D Isåfall kommer det troligen upp bilder här sedan :D   


Bloggar  ksk senare ikväll! Bror på om vi får nån tid! Vi höres!! :D <3

Av Hanna - 17 september 2013 19:25

Tjoo! 

Idag så hade vi idrott och då hade läraren förra lektionen sagt att vi skulle ha lektion på v-myra! För vi skulle origentera! Det spöregnade ute! Jag och min kompis bytte om och sen så gick vi upp dit! När vi väl vra där uppe så hade ju lektionen börjat men läraren var ju inte där eller nån annan  i min klass! så vi bestämmde oss för  att gå tillbax för vi ville ju inte stå kvar där när det spöregnade! Sedan då vi var tillbax så gick vi och kollade i gympasalen om dom var där och det var dom, så vi skulle igentligen haft inne idrott! Så vi hade gått upp till v-myra i regnet i onödan! Vissa utav klädesplaggena jag hade haft på mig till och från v-myra var ju så blöta att det gick att vrida på de och de droppade vatten om dem! 
Så ja...! sån kul idrotts lektion kan man ju ha oxå! så klul vare !! Eller inte!! 

Men ja det var min idrotts lektion! 


Jag har nyss pluggat matte, tänkte precis plugga so men det häfftet hade jag haft i min väska så det går inte att läsa vad det står på dom (blöta papper) 



Innan jag säger hejdå så bjuder jag på en bild <3 ! :D

 


Av Hanna - 17 september 2013 17:54

Tja! 
Idag så slutade vi tidigt (kvart över 1) så då följde jag mä Matilda hem, först så gjorde vi pankakstårta med hallonsylt, grädde och banan. Senare efter vi ätit så gick vi ut och fotade en stund. Sedan gick vi in till datorn Matila typ redigerade lite bilder kollade bloggar och så, sedan gick jag till busstation och åkte bussen hem som gick vid typ 10 över 4!

Just nu så lyssnar jag på musik och pluggar! Ksk kommer upp lite bilder sen från dagen mä Matilda, vi får se eftersom det är hon som har dom!!!  Men ni kan ju ta och besöka henne´s blog -------------->    matildasblogg  Gör det så är ni jätte gulliga! Men nu ska jag fortsätta plugga så hörs vi!

ps: Vad vill ni att jag ska skriva om?! komentera!!! 

Av Hanna - 16 september 2013 17:10

Ja rubriken säger ju allt! 
Måste plugga so! fick omprov på provet! Eller imorgon ska jag och min lärare se om jag kan bli godkänd eller om jag ska göra provet på återläsningen! ( vi ska ta det muntligt imorgon) Så jag hoppas det går bra! 

Men  ja det här vart ett kort inlägg för nu måste jag gå och plugga...! Jag bloggar mer ikväll om jag får nån tid :D
Vi höres :)

Av Hanna - 15 september 2013 21:01

Jag tycker att ni ska kolla in denna ! Eller ni SKA kolla den!  THEA<3!



Thea du är min fina saknade tremänning, vi måste skypa nån dag! Älskar dig!   

Av Hanna - 14 september 2013 21:28

Här är min kompis matildas blogg! ---------- MATILDA     GÅ IN OCH LÄS NU!!!!!!!

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards