Hanna.Svensson

Alla inlägg under februari 2013

Av Hanna - 9 februari 2013 09:11

Hejj!
Just nu sitter jag, Matilda och Louise på bussen till Birsta. Vi har åkt buss ett tag nu och är.väll snart frame vet inte riktigt :)

Bild på snygga Matilda.<33

Av Hanna - 8 februari 2013 14:33

Hejj!


Just nu sitter jag på skolan, jag har slutat för dagen :))!

Hade först engelska sedan svenska vi hade gramatik prov sedan hade vi so  sedan lunch men innan lunchen så märkte jag att vi hade hål på no:n och sedan på språket ¨så då flyttade vi mattelektionen som vi hade sista lektionen till no:n så nu har jag slutat. Men jag ska ju inte hem efter skolan ska vara med två kompisar så jag kunde ej ta nån tidigare buss hem.


Jag och en annan kompis ska sova över hos en kompis sen ska vi åka till Birsta nästa dag   


Det här kommer bli en kung helg!

Har inge mer att skriva v höres <33

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards