Hanna.Svensson

Alla inlägg under december 2021

Av Hanna - 20 december 2021 21:57

Hej alla mina stjärnor.
Förlåt för min dåliga uppdatering!

I fredags hade jag en jättemysig tjej kväll. Jag var hemma hos min kompis Emma. Det var bara hon och jag. Vi drack vin, åt ost och kex. Vi spelade lite kort och snackade.
De var väldigt mysigt.
Det är härligt att man bara kan hänga hemma sådär å inte måsta gå ut nånstans för å ses.
Å det är behövligt att få va med en vän utan partner ibland. Även att jag älskar min sambo och tycker det är jätte kul å vara med honom.

Så tack Emma för den supermysiga kvällen <3

Nu ser vi fram emot jul. All julmat, mys med familjen och såklart allt godis!!

Några frågor? Något ni är nyfiken på? Tveka inte att kommentera :)

Här kommer en bild från fredagen!

Av Hanna - 3 december 2021 23:04

Hej mina stjärnor!

Ikväll jobbar min sambo. Så jag har varit med hans lillasyster. Vi har ätit snacks å lyssnat på musik och snackat. Vi hade även på oss ansiktsmask (som ska föreställa sengångare). Så vi har haft en mysig kväll.

Jag har ni tänkt kolla på tvn lite om jag hittar nå roligt att kolla på.
Men här får ni se pepparkakshusen vi byggde för nästan en vecka sen!

Kul att du har läst mitt inlägg.
Vi hörs, kram!

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards