Hanna.Svensson

Alla inlägg under januari 2014

Av Hanna - 28 januari 2014 15:24

Hejj!!

Det här får bli ett snabbt inlägg för jag ska plugga så jag sedan ksk hinner baka lite innan jag ska åka till min kusin :) 

Vrf jag bloggar denna tid är för att på tisdagar så slutar vi tidigt! Kung!!!

Men jag tänkte be er komma ihåg detta!! ----->        

Av Hanna - 26 januari 2014 20:20

Hejj!! 

Idag så har jag, Tova, Gry och Stina varir och grillat! Det var jätte kul! Det måste vi göra om!! Men ja just nu ser jag å farme eller det slutar typ nu...!! Och imorgon så börjar Familjen annorlnda :D


Jag bloggar från mamma´s och pappa´s dator så jag måste sluta nu! Hej då :P

Av Hanna - 26 januari 2014 20:15

Hejj här kommer det lite bilder från helgen :D


       

Av Hanna - 25 januari 2014 18:42

Hejj!  

Lite senare ska jag och min bror se på film äta chokladpudding med marsansås, popcorn och godis

Nu har jag bytt bakgrundsbild :D


Jag har typ suttit och kollat på kläder och smyken och sånt på innternet stortsett hela dagen :D Jag tycker att det är kul att bara kolla även om man inte ska köpa någonting!!


Jag känner (iallafall just nu) för att jag någon dag (ksk imorgon) ska ut och fota lite. Det kan bli riktigt fina vinterbilder!!

Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik så vi höres ikväll?? vi får se! 


                       BYE!//Hannut




Fix

Av Hanna - 25 januari 2014 16:15

Hejj! Jag sitter och kollar på bilder som jag kan ha som bakgrunder här på bloggen och så :)

Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha för bild ännu. Men ja ni lär se vad det blir förnånting  


Jag har inte riktigt nånting mer att skriva om. Jag tycker att det är så bra när ni säger vad jag ska skriva om så att jag kan skriva det ni vill läsa! FORTSÄTT med det!! 

 


Jag har tyvär inga nya bilder..! Men jag har ju bilder sen ig¨år da jag var med Matildus   

 


Av Hanna - 24 januari 2014 22:23

Hejj! 

Just nu sitter jag vid min dator hemma :)  Vårt internet har kommit tillbax    Så jag sitter oxå och kollar olika bloggar och ask och andra sidor jag brukar kolla medans vi (familjen) ser på film :) 

Men ja jag har inte så mkt att skriva eftersom att ni redan vet sen inlägget nedan att jag varit med Matildus och Stinus <3 

 Så ja.., En bild


 

Av Hanna - 24 januari 2014 20:41

Hejj! Just nu sitter jag hemma hos "Matildus" med "Stinus"! Vi sitter och äter godis, chips och popcorn :) Och såklart lyssnar vi på musik :D Vi har tagit "lite" bilder. Så det kommer en bildbomb här nere..!! Men en del bilder kan finnas på Matildus blogg oxå. Ni kan kolla den här--->Matildussss               

Av Hanna - 19 januari 2014 22:38

Hejj!  Jag har försökt att locka mitt hår med min plattång. Det gick sisådär. Jag fick inte till nån bra lock, jag var på god väg att få till en lock men ja..! Får prova en annan dag då jag har mer tid på mig! Jag kollade på Moa Murdress video på youtube där hon lockar håret med sin plattaång!!

Om ni kollar hennes youtube kanal så kan ni säkert hitta videon!

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards