Hanna.Svensson

Alla inlägg under november 2012

Av Hanna - 26 november 2012 20:10

  

Matilda tänk att jag får ha en sån snygg bästa vän som dig! Älskar dig! <33:**



 

Fiia tänk att jag får ha en så snygg bästa vän som dig! <33:** Äskar dig!

Av Hanna - 25 november 2012 20:20

Jag älskar dig
Från det kan ingen hindra mig
Och vad som än händer i imorgon och idag
Kan ingen älska dig mer än jag
Och vad som än händer med världen och med mig
Så kommer jag aldrig någonsin att sluta älska dig


Du är min bästa vän nu och för alltid!

                                                        // Hanna

Av Hanna - 25 november 2012 19:50

Jag älskar dig bästa vän,
Jag minns varje stund med dig,  alla underbara stunder då vi haft sjukt roligt.

Varenda minut av våran tid tillsammans finns i mitt hjärta.
Vi har haft snart 2 underbara år tillsammans, och det ska absolut bli fler.
Så länge som du vill ha mig kvar som vän så kommer jag finnas vid din sida och stötta dig om du har det svårt.
Du är underbar bästa  vän, underbar. <333333333333:********************* // Hanna

                                           

Av Hanna - 17 november 2012 21:22

  I fredags var man på gårn med Fiia och Ida.

Några killar och två tjejer från granlo fritidsgård var också där.

Jag, Fiia och Ida vart typ kompisar med Olivia och Emma, vi var också med Felix och Liam.

Det var fett kul då. Hoppas vi träffas igen.

Men vart typ as tråkigt när dom åkte därifrån. 

                                                  
          





 

Olivia <33

   

Emma <33


Snygga tjejer <3333!

Av Hanna - 13 november 2012 17:55

Heeej!


Oj förlåt att jag inte har bloggat på ett tag, men ja läs själva.


I fredags var det en fett najs kväll. 

Jag var med Fiia och Ida på hullsta. Fatta vad kung det va... Ni som inte kude komma eller inte kom ja ni missade nåt kul.  Vill göra om det nu me en gång! :D


I lördags så åkte jag och familjen på nya badhuset och badade! Jätte kul!


Höres! <33333

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards