Hanna.Svensson

Alla inlägg under maj 2013

Av Hanna - 27 maj 2013 21:26

Tjena, satt nyss på balkongen och lyssnade på musik och kollade runt på datorn.

I lördags så var jag och brorsan med i flottarännet kul, vi komm 5:a av 7 båtar :)  Jag var oxå med Matilda hon skulle sova över hos mig :)  Det var jätte kul nere på flottarännet. Sedan åkte vi och åt pizza, mumsss...! Sedan grattade jag och Matilda våran kompis som fyllde år :)  På kvällen satt vi och kollade på "allt för min syster " och hade myskväll. På söndagen gjorde jag och Matilda inte så mkt, det var morsdag så vi var inte med varandra så länge. Då hon åkt hem så åkte vi till mormor och morfar och var där ett tag :) Senare på kvällen så spelade jag och min bror fotboll och hade det jätte kul. Bra helg   

Idag har jag vare på skolan sedan efter skolan så gick jag ner på stan där köpte jag ett par kort byxor,en tub topp och typ plåster för vårtor! Jag gick ner för att titta på skolavslutnings kläder igentligen men jag hittade inget som jag ville ha! Om ni vet en bra sida så kan ni ju vara snäll och länka den till mig, jätte tacksamm för förslag :) 

Imorgon är det skola igen, men vi går kort dag så de e ju bra!

På fredag sätts betygen så får jobba på så bra som man kan denna vecka så man visar vad man kan!

Tänkte bara säga att jag älskar min lilla syster du finns alltid där,du betyder så himmla mkt det ska alltid vara du och jag Fiia. Du är min lilla ängel          

                     Jag och Matilda   

 

 

 

 

                       KRAM HANNA! 

Av Hanna - 21 maj 2013 22:46

 

Jag älskar dig bästa vän! <3

 

     

               

         Fiia jag älskar dig du får alldrig lämmna mig, DU ÄR MIN!!   


Av Hanna - 8 maj 2013 20:56

Jag saknar dig Sixten, det är tomt här utan dig! Du var en sån fin, gullig katt. Jag kommer alldrig att glömma dig du finns i mitt hjärta <3!


Här kommer en text som jag skrev nån gång efter du dött: Sixten- Du finns alltid i våra hjärtan du är vårt allt inget kommer bli som för vi älskar dig!           

Av Hanna - 5 maj 2013 14:34

Tjena...!
Idag har jag inte gjort så mkt, började med att jag åt frukost och tittade på tv sedan satt jag vid datorn och efer det så började jag städa men har ej städat klart ska göra det om en liten stund. Tror jag snart ska åka på affären. Senare idag ska jag kolla på min brors fotbollsmatch :) Hoppas att dom vinner :D Jag säger bara lycka till grabbar!   


Men jag har ite nt mer att skriiva nu ska se lite p tv tror jag jag vet inte riktigt. Ses....!

          KRAM HANNA  

Av Hanna - 1 maj 2013 20:51

Tjenare! 

Igår efter skolan så följde jag med fiia hem sedan efter ett tag så åkte vi hem till mig. Hemma hos mig satt vi typ vid datorn och så :) Senare på kvällen så åkte vi till majbrasan Där var det jätte kul :) sedan åkte vi hem åt chips godis drack dricka och såg på film :) Fiia sov över hos mig. Sedan så idag åkte vi på bilens dag :) Efter vi åkt från bilens dag så gjorde vi inte så mkt.Senare på kvällen så va vi på byn, det var jätte kul :) 

Majbrasan och bilens dag måste vi göra om nästa år också :D Men denna kväll måste vi göra om snart igen.   



Imorgon är det skola igen, tråkigt men ändå roligt på samma gång, man får ju vara med alla kompisarna :D 
Men aja jag har inte så mkt mer att skriva om just nu kanske skriver mer imorgon får se.


            Kram Hanna  




 

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards