Hanna.Svensson

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Hanna - 11 maj 2014 17:19

Jag sa ju igår att jag nog skulle åka till Tova idag, och nu sitter jag här!! Jag har varit här sedan kl 12! Kul!!!! Vi har gjort jätte mycket skoj. Just nu sitter vi och spelar GTA 5 :) Men Tova gick typ på toa eller något. Hon har varit borta väldigt länge nu :/ 

Vi är också med två andra kompisar :) 

Ni får säkert höra mer ikväll ska ju som sagt hem om typ en halvtimme eller något!! 

Och då vill jag åka till min kusin och hennes gulliga barn men jag vet inte om mamma vil för jag var ju med han igår så <3!! Jaja hoppas går ju alltid, HAHA <3 :')!!


Tror jag måste gå och leta Tova snart troja eftersom jag snart ska hem oxå, haha :P <3

 


epicfaiil.se är en blogg alla borde äsa den äger fett! Moa är grymm på att blogga <33333


Aja hej då!!!!

 

 

Av Hanna - 11 maj 2014 01:01

Hej! Det var inte Sverige som van eurovision song contest!!!


Imorgon ska jag och Tova kanske vara med varandra. Vi visste inte om det gick nuj så vi får se imorgon!!

Om inte jag kan det så är jag nog i stugan! 


Alltså det har inte hänt något riktigt specielt (som jag kommer på just nu) sen senast. Haha! Så jag vet verkligen inte vad jag ska skriva!!!



   Gammal bild påm Tova    


Aja jag kommer nog inte skriva något mer ikväll så godnatt!!

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards