Hanna.Svensson

Alla inlägg under april 2012

Av Hanna - 28 april 2012 18:51

 

Av Hanna - 27 april 2012 15:33

Heej!

Jag har en kusin som Älskar Justin Bieber, Jag har frågat henne nåra frågor om Justin och hon har svarat sedan har hon skrivit vad hon vet. Och jag tänkte nu berätta!


Hela hans namn är Justin Drew Bieber, Han är 18 år. Han föddes den första mars 1994 i Kanada.

Han har  ljusbrunt hår. Hans mamma heter Pattie Mallett och hans pappa heter Jermy Bieber.

Justin är kristen.

Han spelar gitarr, piano, trumpet och trummor.

Hans favoritfärg är blå men han gillar att klä sig i lila.

Hans favorit siffra är 6.

Han kan lösa en rubriks kub under en minut.

Han är rädd för hissar.


Min kusin Gillar alla hans låtar hon kan inte säga att hon hatar någon.

Mer fakta kan hon säker om Justin, men vill ni veta mer om Justin Bieber så gå in på http://bieber.se/fakta-justin-bieber/


                                                  
                                                  
        Men ja nu vet ni lite om justin HERRÅ! <33333333333333


Av Hanna - 22 april 2012 11:38

Igår var det en rolig dag. Först hämta man Matilda sedan åkte jag Matilda och mamma på MM och handlade inför Brorsan´s party för hans klass.

Sedan åkte man hemm och då gjorde vi kokosbollar.

Sedan så fixa vi oss, sminkade oss och bytte om.

Så då var man ledare till brorsan´s klass :)

Sedan så var man med varandra ett bra tag.


Men nu måste jag nog sluta för typ två anledningar.

1: jag har snott mammas och pappas dator :)

2: jag måste städa


När mamma läser detta blir hon nog inge glad på mig pågrund av ja jo  pågrun av att jag har haft hennes dator!

Av Hanna - 13 april 2012 09:00

Heej!
Kul det har vare med påsklov, Jag har kört lite cross, lagat min cyckel, vare med kompis, och mera men inte vad jag kommer på just nu!

Det har iallafall varit jätte roligt.

Idag vill jag åka till mormor och morfar med bror och bästa vän, ska ringa bästa vän om ett tag och fråga och ska fråga brorsan också. Jag hoppas att både bror och bästa vän vill följa med, det skulle bli så roligt tycker jag :D

Man har ju inte hunnit vara med bästa vän något mycket på lovet.
Men nu ska jag ine tjata om det mera.

Just nu hgar jag frågestund här på bloggen, bombardera mig med frågaor svara på alla så fo jag hinner. ( om det inte är för konstiga frågor vill säga)
Jaaa, behöver igentligen inte vara frågor det kan vara allt möjligt ( utom knäpa konstiga frågor ja ni vet själva )

Som typ, kan du skriva om......?  Är du tjej / kille?    Ja frågor eller annat ni vill medela mej!
Bombardera mej med frågor, jag menar värkligen BOMBA mej med frågor! Frågestunden håller på tills jag avslutar den!
Ja men nu så måste jag gå bästa vän ringer...! // Hanna <3333



Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards