Hanna.Svensson

Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Hanna - 3 maj 2014 15:10

Det är seroöst oväder utanför!! Det regnar och haglar samtidigt! Det bara smäller i fönstren, det låter jätte mkt i mitt rum!! 

Jag vill att det ska sluta för det låter så mkt!! Haha ja det är väll bara att leva med det annntar jag! 


En till gammal bild på miig!

 

Av Hanna - 3 maj 2014 14:50

Ni undrar säkert vad jag menar med "fortsätta/sluta" Som det står i rubriken! Och det ska jag ta och berätta för er!! 


Jag tycker inte att det är lika roligt att  blogga längre. Jag får sällan kommentarer i mina inlägg, varken när jag ställer en fråga eller två åt er eller annars. Jag får inte ens frågor i mina frågestunder. Det tyckar jag är väldigt tråkigt!! 

Jag vet inte äns om det bara är mina kompisar som jag typ träffar varje dag i skolan eller om det är fler som läser min blogg! 

Jag har mer jag kan skriva om som tex hur min valborg var och allt kul jag gjorde under bilens dag. Men jag känner när jag sätter mig vid datorn och tänkt blogga, att nä varför ödsla energi på det när jag kan göra annat!


Så nu ber jag er mina läsare att kommentera detta inlägg med vad jag ska göra för inlägg eller så! Eller kommenter bara att ni vill att jag ska fortsätta med bloggen om ni vill det!! (har alldrig sakt att jag ska lägga ner bloggandet!


Delar med mig av en väldigt gammal bild!!


 

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards