Hanna.Svensson

Alla inlägg under december 2012

Av Hanna - 31 december 2012 23:33

Snart är klockan 24.00 och det blir nytt år 2013.

Då ska jag ut och se på raketer/smällare. Kanske tar man lite kort som man kan lägga ut här sen, vi får väll se. 

Men klockan är 23.36 så ska snart ut, hinner inte skriva så mycket mer så japp.


   

Japp, såhär ser man ut just nu








Föresten kolla bloggen: fiiaandhanna.devote.se   Min och Fiias blogg <33:*'*

Av Hanna - 28 december 2012 12:01

Hej.


Är med Fiia <3!


Vi har inte gjort så mycket. Igår såg vi på "min stora dag galan" Tror den heter så. Sen såg vi på två filmer sen skulle vi sova fast var typ uppe ett tag till och bara pratade. Men nu sitter vi här framför datan!  


Ja, jag vet inte vad mer jag kan skriva.


Jag älskar min bästa vän!   




Av Hanna - 2 december 2012 09:08

Tjena!

Idag blire väl att gå på skyltsöndan på stan. Klä på sig mycket varma kläder!

Kanske hittar man julklappar vem vet?!? Men jag ska åka och köpa en tubhalstuk innan jag går ner på stan, vill ju inte frysa!


Men jag skriver ju inte allt för offta här så, kan ni inte vara snäll och ställa lite frågor ? frågestund vill jag ha, frågerna jag får svarar jag på i ett inlägg sedan.







Men nu måste jag träna no har prov på tisdag :( sedan har jag no prov på fredag :( jävla skit också!

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards