Hanna.Svensson

Alla inlägg under januari 2015

Av Hanna - 23 januari 2015 11:40

Hej! Om ni kollat min videofyme så vet ni ksk att jag inte laget upp nån Sanning och konsikvensvideo.
Det är så här att jag spelade in den i tisdags men det fuckade upp så....! Och jag har inte orkat göra någon ny ännu! Men ksk det kommer upp en i helgen då jag har mer tid :)

Var i går och åt smörgåstårta hos mormor och morfar för att mormor fyllde år :) det var riktigt gott (Y)

Av Hanna - 19 januari 2015 17:27

Sanningar och konsikvenser har börjat rulla in! Jag kan tyvär inte göra videon idag/inlägget idag för att jag har plugg att göra! Men fortsätt ställa konsikvenser och sanningar så det blir lite :) tack och hej då :)

Av Hanna - 19 januari 2015 09:27

Oj, hehe! I förra inlägget råkade allt jag skrev försvinna så det vart Basra bilden kvar -.-
Men vi gör ett nytt försök O_o

Hej! Jag har fått så bra tips till vad jag kan blogga om, så det tackar vi Gry för <3.
Jag tänkte att vi använder ett av tipsen nu med det samma! Jag tänkte att vi kunde ha en sanning och konsikvens! Vi får se om jag svarar och gör dem sen i en video eller om jag gör ett vanligt inlägg :)
(Vet inte om jag kan lägga upp video O_o)
Men ställ sanningar och konsikvenser! Sanningarna kan jag iallafall svara på här och sen kan ju videon komma upp på videofyme! Så på videofyme kan ni få se både sanningarna och konsikvenserna :)
Så se till att kommentera nu :D

Av Hanna - 18 januari 2015 11:08

Av Hanna - 17 januari 2015 21:09

Hej! Jag fick nyss lite inspo av en tjej som skrev till mig att hon ville att jag skulle göra ett inlägg för att hon gillar att läsa min blogg! Och det är verkligen roligt att höra att nån gillar min blogg och att dom läser den! Då får man inspiration att vilja blogga och skriva mer :)

Just nu sitter jag och ser på tv! Så ksk inte har så mkt att säga :P
Imorgon ska jag åka skoter och på kvällen ska jag äta mat med släkt :) så ni ksk kan få lite bilder på de :D Låter inte de lite roligt iallafall?

Det jag tycker är svårt med bloggandet är att veta vad jag ska skriva om ! Jag har ju ingen aning alls vad ni vill läsa, så det tycker jagr svårt!
Så ni får en uppgift av mig nu, och det är att kommentera vad ni vill läsa! Ksk något ni tycker andra bloggare är bra på, något roligt bara! Tack på förhand :)

Av Hanna - 14 januari 2015 21:33

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards