Hanna.Svensson

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Hanna - 17 februari 2014 18:38

Hejj! 

I fredags var det alla hjärtans dag, jag tror faktiskt att jag redan har skreve om vad jag gjort men vi kan ta det för dom som inte vet!! 

Som sagt det var alla hjärtans dag och jag firade med mina kompisar! Dom följd med mig hem efter skolan och vi gjorde hemgjord pizza, och åt massa gott och såg på en film. Sen gjorde jag inte så mkt mer! 


På lördagen sov jag till kl. 14.00 Det är verkligen inte likt mig..! Senare på kvällen åkte jag till mitt kusinbarn och hällsade på, han fick en nalle som försenad alla hjärtans dag present! Medans mitt andra kusin barn har fått en alla hjärtans dag present några dagar förtidigt!! 

Sen så köpte vi "massa" frukt och såg på melodifestivalen!! Jag Ringde och röstade på låt numer 7 Ace Wilder Busy Doin'g Nothin


I söndags var vi i stugan och grillade och åkte skoter med mina 3 kusiner min ena kusins kille och mitt kusinbarn och min gudfar och hans dotter! Det var jätte kul! Jag både åkte skoter, körde skoter och åkte ring (som man har bakom båten på sommaren) bakom skotern! Det var en jätte mysig dag. Jag hade superkul!!! 


Och jus nu Måndag sitter jag och gör ingenting igentligen lyssnar på musik och ska snart gå upp till tv:n och se på "Farmen" och sedan "Familjen annorlunda"! Som jag gör typ varje måndag :D Efter det ska jag väll fixa fikat till´s imorgon! Vi har frilufsdag och jag ska åka slalom!! Jag vet inte hur det ska gå, jag kan inte åka slalom! Jag har åkt en gång och det var på ett konfa läger!! Jag är rädd att jag ska skämma ut mig inför alla på skolan! DEt är jätte många som har valt slalom. Jag valde det messt för att jag skulle slippa vara själv! För jag hade valt pulka först men då hade jag varit helt själv där, Kul va ?! eh nä!! Så vi får väll se hur mkt jag åker och om jag lever efteråt HAHA!!  Men vi få se om vi hörs imorgon!1 Hej då!

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards