Hanna.Svensson

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Hanna - 4 februari 2014 15:37

Hejj! Sitter och driker varma koppen!! Gör även läxa oxå    Jag har engelska prov nåsta vecka tror jag ! och matte omprov nästa vecka och jag ska vara klar med en skrivuppgift under so lektionen imorgon!! Så jag har lite att göra!!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra förutom att se farmen. Jag funderar på att baka men vi har inget margarin! Får hoppas att mamma köper efter jobbet :)!! 

Skulle ni gilla ifall jag la ut bilder på de jag bakar och skriver receptet?! Om ni gör det så skriv de i en kommentar  !!


Jag har inget mer att skriva änn att det SNÖAR!!!!


 

  

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards