Hanna.Svensson

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Hanna - 5 februari 2014 21:04

Detta blir ett väldigt snabbt inlägg för batteriet på dator är snärt slut! Men idag på skolan hade vi Språk och då har jag engelska så då fick jag och Stina sitta ute och jobba och du ser ju vad vi har gjort! Haha <3 Men ja jag har inte mkt tid nu så jag tyå "stressar" på med detta inlägg för att jag ska hinna*! 

Imorgon har jag inga planer, Louise skulle följt mä mig hem och pluggat men hon blir nog hemma imorgon oxå :( Jag hoppas hon blir frisk snart!!!<3   Men ja detta var ett snabbt inlägg som ni nog redan förstod kan gö ett bättre om dagen imorgon (denna dag alltså) Hejj då!!


         

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards