Hanna.Svensson

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Hanna - 2 februari 2014 18:19

Hejj! För en liten stund sen så var jag ute på min först skotertur med pappa      Yayy!! 

Men tänkte även säga förlåt för att jag inte har bloggat sen typ tisdags. Men varför jag inte gjort det är för att jag har gjort mkt annat! Jag var bland annat i Vålådalen i helgen!! Var där på ungledar utbildning!    Det var faktiskt jätte roligt där! Längtar redan tillbax!!


Jag sa även att ni skulle komma ihåg en sak i förra inlägget och det var dedet här  ----->   

   

Och varför ni skulle komma ihåg detta ör därför att ........!!

Ja ni kan kolla bilden!

  

Nu är detta inte en bild där jag har fixat håret så som jag brukar kunna göra!! Men ni lär få se nån bild sen när jag är så "fixad" som jag menar!! (för er som inte ser jag har klippt miig)

Ska snart sova så detta får bli ett GOD NATT!!

 

 

 

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards