Hanna.Svensson

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Hanna - 15 januari 2012 21:27

Idag har vi sett på "jägarna 2". Den filmen är så himla bra. Men det var bara jag som hade sett på filmen förut så fick försöka att inte berätta vad som hände, och det gick rätt bra om jag får säga.

Men imorgon så är det skola. Förta veckan var man sjuk så det känns ändå roligt att komma tillbaka till skolan. Och träffa kompisarna igen.
Men det tråkiga är att jag inte kommer ha så mycket tid över för att blogga under veckorna som jag haft. Förståfrämst läxor sedan vill man ju vara med familjen och kanske hinna gå på går´n och sådant då och då. Men på helgerna så kanske man hinner med att blogga. Men aja säger väl hej då och godnatt. Har inget mer att säga nu antar jag.

Jo  föresten tipsa mer om vad jag kan göra och ni, frågestunden är inte över! Men  nu säger jag godnatt och hej då på riktigt.  Kramar Hanna :D


Av Hanna - 15 januari 2012 12:27

Heej bloggen.

Jag fick en komentar till mitt förra inlägg. 

 Komentaren var typ -:

 Jo snälla videoblogga!  Det är bara att prata vanligt man behöver inte veta hur man gör. Fin blogg! från hej hej.


Mitt svar är:  Men det är inte det att jag inte vet hur man ska prata när man videobloggar. jag vet bara inte hur man gör, alltså hur man ska göra för att webbkameran ska filma ett klipp jag kan lägga in här på bloggen!

vet ni det så komentera det gärna så kanske det blir av. Kram Hanna

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards