Hanna.Svensson

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Hanna - 5 januari 2012 23:18

Av Hanna - 5 januari 2012 20:25

Det vart stan idag som jag inte trodde, men inte riktigt som jag tänkt. Jag gick på leksaks affären och köpte pärlor. Sedan så var jag med Matilda. Och vi hade jätte roligt. Hon har en dvärj hamster :D

men ser på tv så ska fortsätta se nu herrå höres   Kram Hannaa  

Av Hanna - 5 januari 2012 15:30

Är med Matilda och hennes dvärg hamster Kirby. Hon är jätte söt. Bild kanske kommer sedan. Kanske tillomed bild på mig och Matilda  

Men kanske ska va med henne nurå. Hon spelar gitarr, Duktiga Matilda <3 :D

                                                  

                                                  

                                      Herrå bananer! kram hannaa

Av Hanna - 5 januari 2012 10:33

Ligger i sängen och lyssnar på musik och sitter vid datorn. Brorsan sitter och spelar Mario på Wii.

Jag vill ha min månadspeng, sedan vill jag till stan och handla. Men det blir säkert inget av idag. Bara kanske, vi får se sedan vad som händer. Men nu ska jag klä på mig, Kan ju inte sitta i pyamasen hela dagen igen!


Här kommer en roling hahaaha....


Elev: Jag har ont i magen.
Skolsköterska: Har du ätit något opassande på senare tid?
Elev: Ja, skolmat!

                                                  

                                                  

       kramizzzzzzzz Hannaa

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards